قیمت انواع کشمش آفتابی در ملایر

جهت استعلام قیمت انواع کشمش آفتابی در ملایر مشتری می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشد و در صورت تایید نرخ و کیفیت محصول به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید کند.

 

محصول عسگری هسته دار ⇓

قیمت کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در ملایر

منطقه ملایر استان همدان به همراه تاکستان استان قزوین از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود و اگر قرار باشد دو محصول اصلی این منطقه را نام‌ ببریم کشمش آفتابی و کشمش تیزابی را باید اشاره کنیم.

 

کارخانه های بسیاری در این دو شهر واقع شدند که مجموع آنها حدوداً به ۵۰ عدد می‌رسد و تولیدات خود را علاوه بر فروش در بازار داخلی، جهت صادرات هم استفاده می‌کنند و کار مشتری در این مورد بسیار راحت می شود چرا که اگر به دنبال بار مرغوب و باکیفیت است قطعاً باید کشمش تاکستان را خریداری کند در غیر این صورت کشمش ملایر بسیار توصیه می گردد.

 

اما در مورد کشمش آفتابی باید اشاره کنیم که دو نمونه هسته دار و بی هسته در ملایر تولید می گردد که نمونه بی هسته را همان کشمش بی دانه اطلاق می کنند و نمونه بعدی را می توان به کشمش عسگری و فخری اشاره نمود.

 

هر سه محصولی که در بالا اشاره شد هم به صورت فله ای که دارای دم، شاخه و خاک است به فروش می‌ رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که در کارتون بسته بندی خواهد شد. مورد اول در کیسه و گونی بسته بندی می شود و ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن متغیر باشد اما وزن کارتون برای بازار داخلی ۹ کیلویی است.

محصول فخری هسته دار ⇓

کشمش آفتابی ملایر

قیمت کشمش در ملایر

شکل و شمایل تولیدات ملایر با تاکستان خیلی تفاوتی ندارد و تقریباً هر محصولی که در ملایر تولید می‌شود در تاکستان هم تولید می‌شود اما با یک تفاوت عمده که در بالا به آن پرداخته شد و آن هم به کیفیت بالاتر محصولات تاکستان مربوط است.

 

اما متاسفانه در شرایطی که در آن قرار داریم یعنی به هم ریختگی عجیب بازار در اواسط آبان ۱۴۰۰، قیمت انواع کشمش به شدت رو به صعود است و از اوایل مهرماه تا به الان هر کیلو کشمش حدود ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته که این موضوع در مورد کشمش طلایی به بیش از ۵۰ درصد می رسد.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی فله باغدار تولید تاکستان در حال حاضر به کیلویی ۲۶۰۰۰ تومان می رسد در صورتی که در ملایر این محصول به کیلویی ۲۳ هزار تومان می‌رسد و همین موضوع نشان از افزایش شدید قیمت طی همین یکی دو ماه را داشته است.

 

لازم به ذکر است که این مجموعه در تاکستان قزوین کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه برای فرآوری و فروش استفاده می کنند. اگر به دنبال محصول مرغوب در کنار قیمتی مناسب (نه ارزان تر) هستید در این مجموعه می توانید نیازتان را تامین کنید در غیر اینصورت اگر به دنبال خرید کشمش ملایر هم هستید این مرکز محصولات اشاره شده را هم در در اختیار داشته و می‌ تواند نیاز مشتری را که می تواند برای صادرات و یا فروش داخلی باشد را تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما