بسته بندی و صادرات کشمش طلایی

کشمش طلایی در این مجموعه با بهترین کیفیت و گرید ممکن از تولیدات ممتاز بناب و ملکان در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته بندی شده و مشتریان می توانند درب کارخانه اقدام به خرید این محصولات داشته باشند.

صادرات کشمش بسته بندی

تولید بهترین کشمش طلایی

اگر در زمینه صادرات خشکبار علی الخصوص کشمش فعالیت دارید به خوبی به این موضوع واقف هستید که یکی از بهترین و لوکس ترین کشمش های صادراتی کشورمان کشمش طلایی یا انگوری که به آن کالیفرنی هم می‌گویند می باشد.

 

این محصول که به صورت بی دانه و بی هسته است در مناطقی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و به تازگی تاکستان استان قزوین تولید می گردد که روال فرآوری و تولید انگور به کشمش در این محصول به دو صورت زیر می باشد:

  1. یا پس از آغشته کردن انگور به تیزاب از بارگاه آن را آویزان کرده و سپس در زیر آنها، گوگرد را آتش می زنند.
  2. و یا اینکه در درون سبد انگور آغشته شده به تیزاب را ریخته و دود گوگرد را به آن می پراکنند.

 

طبیعتاً اگر به دنبال خرید محصولی لوکس و با کیفیت و مرغوب هستید باید از مناطقی خریداری کنید که به روش اول کشمش طلایی را تولید می‌ کنند ولی اگر محصول را برای بازارهایی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، بلاروس و یا حتی روسیه می‌خواهید روش دوم به علت اینکه محصول نهایی کیفیت مطلوبی ندارد و دارای قیمتی پایین‌تر است به شما توصیه می گردد.

کشمش طلایی بسته بندی

صادرات مستقیم کشمش طلایی

با وجود اینکه این مجموعه در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد و همانطور که در بالا به آن ذکر شد تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان کشمش طلایی در ایران محسوب می‌شود که دقیقاً با همان فرمول استان آذربایجان شرقی که از طریق بارگاه محصول را آماده می کنند بار را تولید می کند، اما از بارگاه داران بناب و ملکان خرید کشمش طلایی فله ای را انجام داده و در کارخانه مجموعه آراد که در تاکستان واقع شده کارهای فرآوری و شستشو و بسته بندی آنها انجام می گیرد.

 

محصولی که تولید می شود با بهترین کیفیت ممکن آماده شده و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آن ها انجام می گیرد. لازم به ذکر است که جنس کارتون ۵ لایه و کره‌ای می باشد که در انتهای بسته بندی عملیات شیرینک هم روی آن انجام گرفته تا نگرانی از بابت اینکه بسته بندی در طول ترانزیت از هم باز شود نداشته باشید.

 

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید محصول اشاره شده تخصص و تبحر دارد در زمینه صادرات مستقیم آن هم می تواند به مشتری خود یاری رساند. به این صورت که برخی از مشتریان این مرکز به صورت کلی خارج از کشور هستند و اصلا نماینده ای در داخل ایران ندارند، اما سفارش خود را از طریق مدیر فروش مجموعه ثبت، تمامی مجوزهای بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت را به‌ عهده مجموعه کشمش آراد گذاشته به گونه‌ ای که محموله را می‌توانند درب انبارشان تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما