سفارش انواع کشمش آفتابی درجه یک

امکان سفارش انواع کشمش آفتابی دانه دار و بی دانه درجه یک از تولیدات درجه یک تاکستان قزوین در این مرکز موجود بوده و مشتریان می توانند خرید حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی با نرخ مناسب داشته باشند.

 

کشمش آفتابی بی دانه (فرآوری نشده) ⇓

سفارش کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در کارخانه

کشمش آفتابی یا کشمش آفتاب خشک یکی از انواع محصولاتی می باشد که در ایران در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند تولید می گردد و این محصول، هم به صورت فرآوری نشده که دارای دم، شاخه و خاک است به فروش می‌ رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که به آن کشمش پلویی می گویند عرضه آن انجام می گیرد.

 

البته مواردی که در بالا عنوان شد در مورد کشمش آفتابی بی دانه یا بی هسته می باشد در صورتی که ما نمونه هسته دار و دانه دار این محصول را هم در اختیار داریم که عموماً به همان صورت فله‌ای و در کیسه فروش آن انجام خواهد گرفت.

 

از بهترین تولیدکنندگان کشمش آفتابی در ایران قطعاً باید به نام تاکستان اشاره کنیم که قند محصولات آن در بهترین وضعیت خود قرار دارد و علت قیمت بالاتر آن نسبت به تولیدات سایر مناطق کشورمان از جمله ملایر، بوانات و کاشمر به همین جهت است.

 

اما اگر محصول آفتابی را به صورت فله‌ ای و فرآوری نشده بخواهید، بسته بندی آن در کیسه و گونی خواهد بود که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است اما اگر نوع فرآوری شده آن را بخواهید که به آن پلویی می گویند در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آن انجام خواهد گرفت.

کشمش آفتابی فرآوری شده (پلویی) ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

نحوه سفارش کشمش آفتابی

این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه هم جهت فرآوری و بسته بندی کشمش های خود استفاده می کند که محصول آفتابی هم یکی از آن ها خواهد بود که در این مجموعه هم به صورت فله ای آن به فروش می‌رود و هم به صورت فرآوری شده و کارتونی.

 

در حال حاضر یعنی اواسط مهر ۱۴۰۰ قیمت کشمش آفتابی فرآوری نشده به صورت کیسه ای کیلویی ۲۰ هزار تومان و اگر محصول فرآوری شده آن را بخواهید که در کارتون هم بسته بندی آن انجام می گیرد هر کارتون ۹ کیلویی ۲۶۵ هزار تومان فاکتور می شود.

 

اما شما می توانید در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارش محصول آفتابی را داشته باشید یعنی با مدیر فروش این مرکز جناب آقای مصطفی عینی که علاوه بر فروش کشمش کارخانه، بحث بازرگانی و صادرات مجموعه را هم به عهده دارد تماس گرفته و علاوه بر استعلام به روز قیمت، سفارش را از طریق ایشان ثبت نمایید.

 

موضوع مهمی که در مورد کشمش آفتابی درفصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وجود دارد این است که کیفیت این محصولات به علت کم آبی که در زمستان ۱۳۹۹ در تاکستان بود متاسفانه کاهش پیدا کرده و این مربوط به تولیدات تمام مناطق تاکستان است که البته با توجه به کمبود آب در کشور ممکن است برای سالهای بعد هم تکرار شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما