فروش کشمش تیزابی درجه یک

فروش کشمش تیزابی درجه یک و طلایی رنگ از تولیدات ممتاز تاکستان و ملایر در این کارخانه که مدیر فروش این مرکز هم در این سایت حضور دارد انجام می شود و مشتری اگر به دنبال خرید محصول تازه با نرخ مناسب تری است باید با ایشان ارتباط تلفنی بگیرد.

 

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی درجه یک

تولید کشمش تیزابی درجه یک

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید کشمش تیزابی یا همان کشمش سلطانی را در ایران به خود اختصاص می دهد که از نظر کیفیت و مرغوبیت منطقه تاکستان یک رده بالاتر از تولیدات ملایر قرار خواهد گرفت.

 

از ابتدا این موضوع را با خود کنار بیایید که اگر بار مرغوب و لوکس می خواهید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خریداری نمایید در غیر اینصورت محصول ملایر به شما پیشنهاد می گردد که طبیعتاً در ازای داشتن کیفیتی پایین تر، قیمتی پایین تر هم خواهد داشت که برای برخی از مشتریان این مورد مهم می باشد.

 

اما این مرکز در تاکستان واقع شده و طبیعتا از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته بندی محصولات خود استفاده می کند، اما برای برخی از مشتریان خود که عموماً برای صادرات و در حجم بالا تولید ملایر هم نیاز دارند امکان تامین آنها نیز وجود دارد. به این صورت که بارها از باغداران ملایر خریداری شده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد و دقیقا با همان نرخی که کارخانه های استان همدان به مشتری خود قیمت می‌دهند در این مرکز نرخ‌گذاری خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که در تولید کشمش تیزابی یقینا از مایع تیزاب استفاده می‌کنند و انگور را پس از چیده شدن به این مایع آغشته کرده و سپس در آفتاب پهن می‌کنند که در ادامه هم ممکن است هم به آن گوگرد بزنند و هم نزدند، پس این مورد را بدانید که محصول تیزابی بر دو دسته تقسیم خواهد شد.

کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن کشمش خرمایی می گویند. ⇓

فروش کشمش درجه یک

فروش مستقیم کشمش تیزابی

هر دو نوع کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شده در این مرکز تولید می گردد و این مورد را هم بدانید که همیشه قیمت محصول گوگردی بالاتر از بدون گوگرد است، به عنوان مثال در حال حاضر که در اواسط شهریور ماه ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش تیزابی گوگردی به عنوان مثال برای صادرات کیلویی ۳۰ هزار تومان و محصول بدون گوگرد هم کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان فاکتور می شود.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که برای شروع فصل جدید که تا کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود قیمتهای تمامی کشمش ها رو به افزایش خواهد بود که این پیش‌بینی را حدود ۲۰ درصد می کنند یعنی در حدود ۲۰ درصد به قیمت تمامی محصولات اضافه خواهد شد که البته این قطعی نخواهد بود.

 

اگر به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه هستید این مجموعه و این مرکز این امکان را به شما خواهد داد و به جای اجاره کردن انبار یا دفتر فروش در هر کدام از شهرهای ایران سایت های مختلفی را تاسیس کرده که در حقیقت آنها کار بازاریابی شرکت را انجام می‌دهند و به همین جهت این مجموعه از جزیره قشم و کیش و بندرعباس مشتری دارد تا شمالی ترین نقطه ایران که می توان به آستارا، اردبیل و گنبد کاووس اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما