خرید و فروش کشمش درجه یک ملایر

خرید و فروش کشمش درجه یک تولید ملایر در این مرکز انجام می شود و با وجود اینکه کارخانه مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده است اما برای تامین مشتریان خود محصولات ملایر هم در این مرکز عرضه خواهد شد و مشتری می تواند خرید درب کارخانه داشته باشد.

 

کشمش پلویی آفتابی ملایر (کیفیت متوسط) ⇓

خرید کشمش درجه یک

تولید کشمش ملایر در ایران

ملایر استان همدان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و جالب آن که دقیقاً همان محصولاتی را که در منطقه تاکستان استان قزوین تولید می گردد این شهر هم آن‌ ها را تولید می کنند اما با یک تفاوت عمده.

 

کیفیت کشمش ملایر در مقایسه با کشمش تاکستان یک درجه پایین تر است و به همین جهت اگر شما محصول مرغوب و لوکس می خواهید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت محصولات ملایر برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

به عنوان مثال از جمله کشورهایی که خرید بسیار مناسبی را از منطقه ملایر دارند می توان به کشور عراق، روسیه، بلاروس و اوکراین اشاره نمود که همگی آنها به اتفاق به دنبال خرید محصولات درجه یک نیستند به همین جهت محصولات ملایر از آن جهت که قیمت پایین تر در کنار کیفیتی پایین تر دارند بسیار مناسب می باشد.

 

کشمش های این منطقه هم بی هسته و بی دانه می باشند و برای صادرات کارخانه های این شهر عموما از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی استفاده می‌کنند اما برای بازار داخل به مانند منطقه تاکستان از کارتون های ۹ کیلویی استفاده می شود که یک تفاوت عمده با کارتون های تاکستان دارد و آن این است که وزن کارتون بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرم بود و مابقی کشمش، اما درتاکستان نیم کیلو وزن کارتون است و مابقی کشمش.

کشمش تیزابی ملایر (کیفیت متوسط) ⇓

فروش کشمش ملایر

خرید و فروش کشمش ملایر

کارخانه یا تولید کننده ای می تواند موفق باشد که این امکان را داشته باشد تا نیازهای مختلف مشتری خود را تامین کند. طبیعتاً برخی از مشتریان به دنبال خرید بار باکیفیت هستند و برخی دیگر کیفیت برایشان آنچنان مهم نیست و قیمت ارزان می‌تواند برایشان جالب تر باشد.

 

به همین جهت علاوه بر اینکه در این مجموعه محصولات تاکستان در اختیار مشتریان به صورت تخصصی قرار خواهد گرفت اما برای تامین آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید کشمش کاشمر یا کشمش ملایر یا هر منطقه دیگری هستند این امکان هم فراهم است.

 

اما به صورت کلی کشمش تیزابی، کشمش پلویی آفتابی، کشمش طلایی و کشمش سبز عمده ترین محصولاتی هستند که در این مجموعه تولید و بسته بندی می شود و می توان از آن ها یا برای فروش در بازار داخلی یا جهت صادرات استفاده نمود.

 

بسته بندی محصولات اشاره شده در این مجموعه و تقریبا اکثر کارخانه‌های کشمش در ایران به صورت کارتونی بوده که برای بازار داخل از سه لایه و برای بازار صادراتی از جنس وارداتی و ۵ لایه استفاده می شود که محکم بوده و به دنبال آن شیرینک هم انجام گرفته تا بار در طی ترانزیت از هم نپاشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما