مرکز فروش کشمش تیزابی پلویی صادراتی

فروش کشمش تیزابی پلویی با کیفیت صادراتی و ممتاز در این مرکز که کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان قزوین انجام می دهد آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را از تولید به مصرف دارند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش تیزابی

کشمش تیزابی پلویی تولید تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش در کشورمان محسوب می‌شود و عموماً اشخاصی که محصول باکیفیت برای بازار داخلی و چه امر صادرات می‌خواهند محصول تاکستان در اولویت خریدشان قرار داشته و اگر قرار به مقایسه باشد کشمش تاکستان مرغوبیت بالاتری نسبت به کشمش ملایر دارد.

 

منطقه تاکستان دو محصول اصلی تولید و فرآوری می‌کند که یکی کشمش آفتابی می‌باشد که در کارخانه تبدیل به کشمش پلویی می شود و دیگری کشمش تیزابی است که آن هم وقتی در کارخانه کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد تبدیل به کشمش تیزابی پلویی می شود. هر چند محصولات دیگری نیز این منطقه تولید می‌ گردد اما بیشترین میزان فروش کشمش در تاکستان همین دو محصولی است که به آن اشاره کردیم.

 

محصول پلویی به سایز ۷، ۸ و ۹ میل کشمش گفته می شود و سایز ۱۰ و ۱۱ را که درشت بوده به آن کشمش خوراکی می گویند که البته میزان مشتریان این محصول نیز کمتر از سایز ریز آن خواهد بود.

 

لازم به ذکر است در این مرکز برای صادرات این محصولات را در کارتون های ۱۰ و ۵ کیلویی خالص بسته‌بندی و برای بازار داخلی نیز در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون بسته بندی آنها انجام می گیرد.

کشمش پلویی صادراتی

کشمش تیزابی برای صادرات

 همانطور که در بالا اشاره شد کشمش تیزابی را برای صادرات هم استفاده می کنند و بهترین تولید کننده این محصول در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین است و حدود ۲۰ کارخانه در این منطقه کار فرآوری و بسته بندی آن را در حجم بالا انجام می دهند.

 

این مرکز برای صادرات این کشمش، آنها را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می کند و باید وزن خالص، تاریخ تولید و انقضا و نیز آنالیز محصولات نیز روی آن درج گردد، برای بازار داخل هم باید سیب سلامت روی کارتون درج شده و وزن کلی کشمش نیز روی آن حک می گردد.

 

یکی از موارد مهمی که در این مرکز وجود دارد این است که خودشان هم می توانند کار صادرات کشمش هم انجام دهند. برخی از مشتریان ایشان خارج از کشور هستند و با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارششان را ثبت، بارشان آماده، کارهای گمرک، بهداشت و استاندارد هم انجام شده و از طریق یکی از شرکت‌ های حمل و نقل بار برای مشتری ارسال خواهد شد.

 

در کنار کشمش تیزابی، کشمش کالیفرنی هم با بهترین کیفیت ممکن از تولیدات ملکان استان آذربایجان شرقی در این کارخانه بسته بندی می گردد، محصولاتی که سابقه صادرات آنها را به چند کشور همسایه و کشورهای دورتر نظیر آلمان و انگلیس هم داشته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما