عرضه کشمش تیزابی بی دانه صادراتی

این روزها به دلیل افزایش قیمت انواع خشکبار، مردم به خوردن کشمش روی آورده اند که علاوه بر قیمت ارزان تر، دارای خواص بیشماری نیز هست. عرضه کشمش تیزابی بی دانه صادراتی به دلیل شکل زیبای حاصل از تیزاب، دانه نداشتن و کیفیت خوب برای صادرات رونق گرفته است.

عرضه کشمش تیزابی بی دانه صادراتی

همه چیز درباره کشمش تیزابی بی دانه

همه چیز درباره کشمش تیزابی بی دانه

دو نوع کشمش تیزابی وجود دارد: بی دانه و دانه دار. کشمش بی دانه از انگور بی دانه و کشمش دانه دار از انگور دانه دار تولید شده است.

 

در زمان قدیم برای خشک کردن انگور، آن ها را به صورت خوشه ای آویزان می کردند. و به دلیل سفت بودن پوست دانه ها مدت های طولانی طول می کشید تا آن ها خشک شوند. در این فاصله با کشیده شدن حجم آب دانه ها در طولانی مدت، دانه ها چروکیده می شدند و زیبایی خود را از دست می دادند. تیزاب مایعی است که از ترکیب پودر کربنات پتاسیم خوراکی، آب و روغن سبز تولید شده است. این پودر اگر چه شیمیایی است ولی برای استفاده انسان مضر نیست.

 

در روش خشک کردن با تیزاب، خوشه های انگور را به مدت چند ثانیه در محلول تیزاب قرار می دهند. سپس آن ها را از تیزاب خارج و بر  روی سطحی قرار می دهند تا انگور خشک شود. در این فاصله خوشه ها را پشت و رو می کنند تا هوا به همه قسمت های دانه ها رسیده و همه به یک اندازه خشک شوند. تیزاب به دلیل خاصیت قلیایی که دارد باعث ایجاد شیارها و منافذی در پوست دانه های انگور شده تا اب سریع تر از آن ها خارج شود. از محاسن استفاده از تیزاب به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. منافذ حاصل از تیزاب باعث کشمش ها سریع تر خشک شوند
  2. در استفاده از تیزاب برخلاف روش قدیمی دانه ها کوچک نمی شوند و به دلیل خشک نشدن پوست، نرم می مانند.
  3. به دلیل کاهش زمان خشک شدن رنگ دانه ها سیاه نشده و رنگ زیبایی دارند.
  4. روغن سبزه موجود در تیزاب علاوه بر ایجاد ظاهر براق باعث نرمی کشمش می شود.

خرید کشمش تیزابی بی دانه کارتونی

خرید کشمش تیزابی بی دانه کارتونی

برای اطلاع از بازار کشمش تیزابی می توانبد از مشخصات این محصول که در این سایت آمده است، استفاده کنید. برای خرید کشمش تیزابی بی دانه صادراتی با کارشناسان فعال در سایت گفتگو کنید. از قیمت ها و وزن کارتون ها مطلع شوید. محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول، سفارش درخواستی خود را درب منزل دریافت کنید. با این شیوه خرید در وقت و هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما