خرید اینترنتی کشمش پلویی با قیمت مناسب

امکان خرید اینترنتی انواع کشمش پلویی با مناسب ترین قیمت در این مرکز که خود کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در تاکستان استان قزوین دارد مهیا بوده و مشتریان می توانند این نوع کشمش را در کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی برای صادرات خریداری نمایند.

قیمت کشمش پلویی

کشمش پلویی در ایران

یکی از محصولاتی که در بازار ایران نام آن را بسیار شنیده ایم کشمش پلویی است که بیشترین مصرف آن در ایران مربوط به طبخ در کنار برنج و استفاده در کیک و شیرینی و کلوچه می باشد.

 

از مشخصه های این محصول باید به رنگ قرمز آن اشاره نمود و در ضمن این محصول بی هسته یا بی دانه است و از بهترین تولید کنندگان آن باید به تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که البته کیفیت و قیمت تاکستان کمی بالاتر از محصول ملایر خواهد بود.

 

روال فرآوری این محصول به این صورت است که کارخانه دار، کشمش آفتابی را که با دم و شاخه و خاک است از باغدار و کشاورز خریداری کرده و بر روی خط تولید خود می ریزد و کار های فرآوری، شستشو و دم کنی روی این محصول انجام می‌گیرد و پس از آغشته شدن محصول به روغن پارافین در کارتون پر خواهد شد که به محصول نهایی کشمش پلویی می گویند.

خرید کشمش پلویی

خرید اینترنتی انواع کشمش

مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را انجام می دهد و علاوه بر عرضه در بازار داخلی جهت صادرات نیز از محصولات خود استفاده می کند که تاکنون به بیش از پنج کشور (عراق، روسیه، گرجستان، ارمنستان و امارات) کار ارسال این محصولات را انجام داده است.

 

از طرفی علاوه بر کشمش پلویی آفتابی که رنگی قرمز دارد و در بالا به آن پرداخته شد انواع دیگر این محصول نظیر کشمش پلویی تیزابی، کشمش پلویی خرمایی و کشمش پلویی طلایی نیز تولید و بسته بندی می کند و آنها را با بهترین کیفیت ممکن عرضه خواهد نمود.

 

اگر قصد شما خرید در حجم پایین یعنی دو تن، یک تن و یا پایین تر باشد این امکان که به صورت اینترنتی سفارش محصول را بدهید وجود دارد و بار در هر شهری که باشید برایتان ارسال گردیده و شما در مقصد تسویه خواهید نمود.

 

نوع بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران به صورت کلی از جنس کارتون بوده که در بازار داخلی ۳ لایه و در بازار صادراتی از ۵ لایه استفاده می کنند. مراکز تولیدی تاکستان نیز اوزان این بسته بندی ها را ۹ و ۱۰ کیلو در نظر می‌گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما