مرکز انواع کشمش تیزابی ملایر

کشمش تیزابی ملایر، محصولی شناخته شده در سطح بین المللی و خصوصا کشور های اروپایی است و حاصل مزارع و تاکستان های سرسبز و گسترده ی شهر ملایر است. کشمش تیزابی ملایر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مراکز و کارخانجات زیادی در زمینه فرآوری و صادرات این محصول ممتاز فعال می باشند.

مرکز انواع کشمش تیزابی ملایر

کیفیت انواع کشمش تیزابی ملایر

کیفیت انواع کشمش تیزابی ملایر

شهرستان ملایر یکی از شهرستان های بزرگ استان همدان و دومین شهرستان این استان از لحاظ وسعت و جمعیت است. شهرستان ملایر دارای تاکستان های گسترده و پهناور در اقصی نقاط شهرستان است و مردم سختکوش شهرستان بطور سنتی و از سالهای دور، به کشت انگور مشغول بوده اند و در زمینه کشت انگور دارای تخصص و دانش فراوانی هست و این شهرستان بعنوان قطب تولید انگور شناخته شده و رتبه اول در کل کشور را دارد.

 

ساختن کشمش تیزابی با استفاده از خوشه های درشت و پر آب انگور و خصوصا انگور کشمشی، که نوعی انگور با دانه های کشیده و بسیار شیرین است، انجام می گیرد. تولید کنندگان کشمش ابتدا خوشه های ممتاز و سالم را انتخاب می کنند و پس از شستشو و خشک کردن با مواد تیزابی آغشته می سازند و در مرحله آخر انگور را در زیر نور خورشید و آفتاب داغ پهن می کنند تا بتدریج آب آن تبخیر شده و دانه های انگور تبدیل به کشمشی خوش رنگ، به رنگ سبز روشن شده و سپس بعد از کنترل کیفیت کشمش های تولیدی، آنها را برای مراحل فراوری و بسته بندی راهی کارخانه جات انگور که اکثرا در همین شهرستان هستند می کنند.

 

کشمش تیزابی ملایر محصولی بی رقیب و ممتاز است و با تمامی استاندارهای سختگیرانه ی کشور های اروپایی مطابقت داشته و فروش کشمش تیزابی با بلاترین کیفیت عرضه می شود.

جدیدترین قیمت کشمش تیزابی ملایر

جدیدترین قیمت کشمش تیزابی ملایر قیمت کشمش تیزابی در هر سال به عوامل متعددی بستگی دارد نظیر میزان بارندگی در هر سال و بارش بموقع، کار مزد کارگر های فصلی یا روز مزد، میزان تورم جامعه، قیمت موادی نظیر تیزاب و سموم مجاز، قیمت روز انگور، و عواملی از این دست که بر فرایند تولید کشمش ،از فصل بهار تا زمان برداشت محصول تاثیر گزار هستند.

 

با توجه به فروش کشمش هایی با کیفیت پایین تر در سطح کشور که با نام کشمش تیزابی ملایر محصول خود را عرضه می کنند، یکی از بهترین گزینه ها برای  تهیه کشمش تیزابی اصیل ملایر، خرید از فروشندگان شناخته شده و معتبر و یا شرکت های عرضه کننده و صادر کننده ایست که در این زمینه فعال هستند و با خرید مستقیم محصول از کشاورز و فراوری و بسته بندی این محصول را بدور از دستان دلالان و واسطه ها عرضه می کنند، می باشد که با خرید عمده می توان از محصول تازه تر و قیمت پایین تر محصول نیز بهره ی دوچندان برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما