تولید کشمش تیزابی و طلایی مرغوب

تولید کشمش تیزابی و طلایی با کیفیت مرغوب از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملکان استان آذربایجان در این مرکز انجام می گیرد و تاجران می توانند این نوع کشمش های صادراتی را در کارتون ۵ و ۱۰ کیلویی خالص خریداری نمایند.

 

کشمش طلایی مرغوب

کشمش تیزابی و طلایی صادراتی

کشمش تیزابی و کشمش طلایی از بهترین انواع کشمش صادراتی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا محسوب می‌شود و مشتریان زیادی برای این دو محصول در دنیا وجود دارد که آنها را عموماً در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خریداری کرده و یا به همان صورت به فروش می‌رسانند و یا اینکه در بسته بندی های سلفونی که مربوط به خودشان است فروش آن را انجام می‌دهند.

 

ایران نیز یکی از تولید کننده های اصلی این دو محصول اشاره شده در دنیا محسوب شده و منطقه تاکستان قزوین که بهترین کشمش تیزابی را در ایران تولید می کند و منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان بهترین کشمش طلایی را در ایران تولید می کنند صادرات این محصول را انجام خواهند داد.

 

هر دو محصول اشاره شده باید به صورت بی هسته و بی دانه باشند و چون مناطق مختلفی در ایران هستند که آنها را تولید می کنند کیفیت تولیدیشان با هم متفاوت است پس این مورد را در نظر داشته باشید که اگر کشمشی را به عنوان مثال برای عراق بخواهید یک نوع کیفیت باید باشد و برای کشوری مانند قطر یا مصر باید کیفیتی بالاتر در نظر داشته باشید.

کشمش تیزابی مرغوب

فروش کشمش صادراتی از تولید به مصرف

مجموعه تولیدی کشمش آراد هر دو محصول اشاره شده در بالا را تولید و فرآوری نموده و در کارتون صادراتی بسته بندی می کند و شما می توانید یا به صورت حضوری درب کارخانه بار را تحویل بگیرید و یا اینکه با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت، بار آماده و برایتان قبل هر گمرکی که شما مدنظرتان است ارسال خواهد گردید.

 

لازم به ذکر است تنها تفاوتی که کشمش تیزابی با کشمش طلایی دارد این است که در محصول تیزابی یک بار گوگرد به آن می زنند ولی در محصول طلایی ممکن است چندین بار به آن گوگرد بزنند تا محصول کاملا زرد و طلایی رنگ شود.

 

مورد بسیار مهمی که درباره بسته‌بندی این محصولات وجود دارد این است که:

اولاً بر روی کارتون های صادراتی این مجموعه هیچ شماره تماس و یا آدرس دقیقی از کارخانه وجود ندارد پس برای شما می تواند بسیار عالی باشد تا اصطلاحا از مشتریتان دور نخورید و دوماً اگر قصد دارید که محصولات را در کارتون های شما پر کنیم این امکان وجود دارد که در حال حاضر یعنی در فروردین ۱۴۰۰، هزار تومان از نرخ کل به ازای هر کیلو کم خواهیم کرد تا شما کارتون را به ما تحویل دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما