کشمش پلویی 1402 را از کدام کارخانه خریداری کنیم؟

کشمش پلویی 1402 را از کدام کارخانه خریداری کنیم که بهترین کیفیت در کنار رقابتی‌ ترین قیمت را به مشتری ارزانی دارد. در این مقاله در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش پلویی و انواع آن

یکی از محصولات پرفروش در بازار داخل و امر صادرات کشمش پلویی است و در واقع پرتیراژ‌ترین نوع کشمش برای صادرات و میزان تولید را به خود در کشورمان اختصاص می‌ دهد این محصول به صورت گرد و بیضی شکل است و بدون هسته و بدون دانه می‌ باشد و در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ یا سیاه موجود است. کشورمان یکی از تولیدکنندگان اصلی این نوع کشمش در دنیا شناخته می‌ شود که از رقیبان اصلی آن می‌ توان به کشور آمریکا، ترکیه و ازبکستان اشاره نمود.

کشمش اشاره شده در واقع بوجاری شده انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در خط تولید کارخانه می‌ باشد که کارهای فرآوری و شستشو و سورتینگ روی آن صورت گرفته و درون کارتون بسته‌ بندی آنها انجام می‌ شود. این کشمش هم برای بازار داخل به فروش می‌ رسد و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می‌ گردد اما به صورت کلی باید این را بدانید که که نوع زرد فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نوع سرخ هم فقط برای بازار داخل و دو نمونه دیگر یعنی قهوه روشن و تیره هم برای بازار داخل و هم صادرات که به ترتیب به آنها کشمش تیزابی و کشمش خرمایی گفته می‌ شود.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کارخانه‌ های بسیاری در ایران هستند که کار تولید این محصول را انجام می‌ دهند و در حقیقت باید بدانید که کار این مراکز تولیدی بوجاری و فرآوری آن کشمش‌ هایی است که باغدار و کشاورز آنها را تولید کرده است یعنی ۵۰ درصد کار تولید کشمش مربوط به باغدار و کشاورز است که کار خشک شدن انگور را انجام می‌ دهند و درون کیسه ریخته و برای فروش به کارخانه‌ ها می‌ آورند و این مراکز، محصولات را بر روی خط تولید ریخته و پس از شستشو اقدام به سورت کردن آنها یا درجه‌ بندی آنها می‌ کنند و درون کارتون بسته‌ بندی آنها را انجام می‌ دهند که برای بازار داخل عموماً ۹ کیلویی می‌باشد و برای صادرات ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص.

محصول پلویی زرد ⇓

کشمش پلویی و انواع آن

بهترین تولیدکننده کشمش پلویی در ایران

در واقع تمامی مناطق تولیدکننده انگور و متعاقباً کشمش در ایران کشمش پلویی هم تولید می‌ کنند اما باید توجه داشته باشید باید در این مناطق کارخانه کشمش هم باشد تا بتواند بوجاری این محصولات را انجام دهد. به عنوان مثال در بوانات استان فارس کشمش آفتابی تولید می‌ شود اما عملاً کارخانه‌ ای در این شهر وجود ندارد که کار بوجاری این نوع محصول را انجام دهد به همین جهت تولیدات آفتابی این منطقه از ایران به صورت فله‌ ای به فروش می‌ رسد که مصارف آبگیری داشته و مشتریان تولید الکل، سرکه یا شیره کشمش این نوع کشمش را خریداری می‌ کنند.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

اما اگر قرار باشد مناطقی را نام ببریم که هم تولیدکننده محصولات فله‌ ای اشاره شده باشند و هم کارخانه کشمش دارند باید نام ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان و قوچان استان خراسان را نام ببریم که پرتیراژ‌ترین میزان تولید انواع کشمش پلویی را به خود اختصاص می‌ دهند اما همیشه باید منطقه‌ ای باشد که بهترین کیفیت این نوع محصولات را داشته باشد که آن منطقه فقط و فقط تاکستان استان قزوین هست که البته اگر نوع کشمش پلویی زرد را بخواهید بناب و ملکان استان آذربایجان هم بهترین کیفیت این نوع کشمش را در اختیار دارد، محصولی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و چند سالی است که در تاکستان استان قزوین هم دقیقا با همان کیفیت بناب و ملکان این نوع کشمش را آماده کرده و بوجاری می‌ کنند.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

تاکستان استان قزوین به واقع کیفیت انگورهای بی‌ نظیری دارد و به همین جهت هم باعث تولید کشمش باکیفیت می‌ شود که مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در همین شهر بوده و علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات هم بسیار فعال بوده و تاکنون به حدود بیش از ۱۰ کشور صادرات انواع کشمش پلویی را انجام داده است.

محصول پلویی سرخ ⇓

بهترین تولیدکننده کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی 1402

در حال حاضر که در اواخر شهریور 1402 هستیم کمتر از یک هفته تا ۱۰ روز دیگر فصل جدید شروع شده و کشمش‌های تازه، وارد بازار می‌ شود باید توجه داشته باشید که همیشه در شهریورماه که انتهای فصل محسوب می‌ شود قیمت این محصولات در بالاترین نقطه خود قرار دارد که همیشه با شروع مهر قیمت‌ ها افت می‌ کند که این میزان در سال‌های گذشته بیشتر بوده اما امسال شاید این میزان افت برای همه محصولات نباشد و برای برخی از محصولات بین ۱۰ تا ۲۰ درصد باشد. به عنوان مثال قیمت کشمش انگوری فله که در انتهای مرداد به ته موجودی آن رسیده بود به کیلویی ۹۰ هزار تومان رسیده بود ولی پیش بینی می‌ کنیم برای سال جدید قیمت آن زیر ۸۰ هزار تومان باشد یا کشمش آفتابی که به صورت فله‌ ای به کیلویی ۷۰ هزار تومان رسیده بود در حال حاضر پیش بینی قیمت ۶۵ هزار تومانی برای آن می‌ کنیم.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

شما انواع کشمش پلویی را اگر به دنبال بالاترین کیفیت آن هستید فقط باید از کارخانه‌ های تاکستان خریداری کنید که یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد است مجموعه‌ ای که برعکس تمامی سایت‌ های اینترنتی که واسطه و دلال هستند خود کارخانه‌ دار است و از سال ۹۴ با احداث سایت‌ های متفاوت و مختلف به زبان فارسی و انگلیسی سعی در جذب مخاطب و مشتری در داخل و خارج از ایران داشته است. ویژگی برتری که این مجموعه دارد پاسخگو بودن مدیر فروش کارخانه آن است شاید شما به سختی بتوانید با هر کارخانه‌ای ارتباط بگیرید و ثبت سفارش نمایید یا حتی مشاوره در مورد محصول دریافت کنید اما این تضمین در این مجموعه به شما داده می‌ شود که بتوانید به صورت مستقیم با جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته یا به صورت تلفنی یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی و علاوه بر استعلام قیمت به روز هرگونه سوالی مربوط به کشمش اعم از بسته‌ بندی، شرایط تسویه، اینکه کشمش‌ ها در چه کیفیت‌ هایی می‌ باشند و کدام یک از آنها قابلیت تامین دارد و حتی هماهنگی جهت خرید حضوری یا بازدید از کارخانه را داشته باشید امکانی که تقریباً هیچ یک از کارخانه‌ های کشمش (شاید به ندرت) در ایران برای شما فراهم نخواهند کرد.

محصول پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی ⇓

کشمش پلویی 1402

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما