قیمت روز کشمش پلویی در قزوین

جهت استعلام قیمت روز کشمش پلویی در تاکستان قزوین می توانید با جناب آقای مصطفی عینی مدیریت فروش و بازرگانی شرکت ارتباط تلفنی گرفته و جهت ثبت سفارش به صورت عمده و یا جزئی اقدام نمایید.

 

محصول پلویی قهوه ای روشن از تولیدات ملایر که کیفیت متوسط دارد. ⇓

قیمت کشمش قزوین

تولید انواع کشمش پلویی

استان قزوین در شهرهای تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه از جمله تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی می باشد و محصولات آنها علاوه بر اینکه در بازار داخلی در حجم وسیع خرید و فروش می‌شود جهت صادرات نیز بسیار از آنها استفاده می کنند.

 

دقیقا همان تولیداتی که در استان قزوین وجود دارد عینا در استان همدان هم تولید می شود، آن هم در شهری نظیر ملایر و مشتری اگر به دنبال خرید محصولی که قیمتی ارزان تر که طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر هم دارد، باشد تولیدات این منطقه به کارش خواهد آمد.

 

کشمش پلویی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بی هسته و بی دانه باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد می‌گویند و آن در رنگهای زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و در بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی و در بازار صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شوند.

 

از طرفی موضوع بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که محصول اشاره شده تماما از یک نوع انگور به دست می آید و آن انگور بی دانه می باشد اما چون روال و شیوه های فرآوری متفاوت است دارای رنگ های مختلف، اسامی مختلف و نیز بازارهای هدف متفاوتی هم خواهد بود.

محصول پلویی زرد (راست) و پلویی قهوه ای تیره (چپ) ⇓

کشمش پلویی قزوین

استعلام قیمت روز کشمش

شمای مشتری در این مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهید شد و خریدتان درب کارخانه خواهد بود پس هم کیفیت تازه، دستتان خواهد رسید و هم با قیمتی رقابتی خریدتان را انجام می دهید و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار داده ایم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید.

 

هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه تولید، فرآوری و در کارتون بسته بندی می شود و تمام آنها در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک بسته بندی شده و امکان فروش آن برای بازار داخل و یا امر صادرات وجود دارد.

 

به قیمت دو نوع از این محصولات یکی محصول پلویی قهوه ای تیره بوده و نام آن کشمش خرمایی است و دیگری محصول پلویی زرد که نام آن کشمش طلایی است در اوایل اسفند ۱۴۰۰ اشاره می کنیم که نرخ تمامی این محصولات فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

 

قیمت محصول اول برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص با کیفیت سوپر، ۳۴۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک، ۳۳۰ هزار تومان و محصول دوم که فقط برای صادرات است با کیفیت سوپر در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۶۸ هزار تومان و با کیفیت درجه یک، کیلویی ۵۸ هزار تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما