عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی

عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی شده کارتونی در این مرکز که خود تولید صفر تا صد این محصولات را انجام می دهد حضور دارد و این کشمش ها را با کیفیت ممتاز تاکستان آماده و در انبار دپو می کند.

 

محصول پلویی آفتابی یا سرخ ⇓

کشمش پلویی بسته بندی

تولید انواع کشمش پلویی

شما در این مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهید شد و می توانید از تولیدات تاکستان استان قزوین که برترین تولید کننده انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ در کشورمان محسوب می شود خرید خود را انجام خواهد دهید چرا که این مجموعه هم در تاکستان قرار دارد.

 

انواع محصولات اشاره شده همگی از یک انگور تولید می شوند و نام آن انگور بی دانه یا بی هسته است اما روال فرآوری و تولید آنها از هم متفاوت بوده و به همین صورت باعث گردیده تا چهار نوع کشمش پلویی تولید گردد که به نوعی بازار هدف مخصوص به خود را دارند.

 

در کنار شهر تاکستان، ملایر از توابع استان همدان نیز در بازار کشورمان حضور دارند و محصولات اشاره شده را هم دقیقاً به همان منوال تولید می کنند اما با یک لول کیفی پایین تر، که طبیعتاً قیمت پایین‌ تری هم به خود اختصاص می دهند و باعث می گردد مشتریانی که به دنبال خرید محصول ارزان‌ تر هستند به سراغ این شهر بروند.

 

علاوه بر تولیدات شهر تاکستان که کیفیتی مناسب دارد کارخانه های این شهر هم با وسواس بیشتر و بهتری نسبت به مراکز تولیدی ملایر محصولات را فرآوری و بسته‌ بندی می‌کنند و اگر شمای تاجر از چند کارخانه در شهر تاکستان و متعاقباً چند کارخانه در شهر ملایر بازدید کنید به راحتی متوجه این تفاوت خواهید شد.

محصول پلویی تیزابی قهوه ای روشن ⇓

کشمش پلویی عمده

عرضه از تولید به مصرف محصول پلویی

شما در این مجموعه انواع کشمش پلویی اشاره شده را از تولید به مصرف خریداری می کنید یعنی استعلام قیمت روز را می توانید از مدیر فروش مجموعه گرفته یا اقدام به دریافت نمونه خواهید کرد و در انتها اگر باب میلتان بود می توانید درب کارخانه و یا هر نقطه مرزی سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

لازم به ذکر است که بسته بندی کشمش در این مجموعه به صورت کارتونی است که ممکن است ۳ لایه و یا ۵ لایه باشد که برای بازار داخل از ۹ کیلویی استفاده می‌شود و بازار صادراتی از ۵ و ۱۰ کیلویی خالص.

 

موضوع مهم دیگری که باقی می ماند این است که در این مجموعه می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتون از کشمش پلویی را هم داشته باشید امکانی که تقریباً هیچ کارخانه ای در تاکستان برای شما فراهم نخواهد کرد و درصد قابل توجهی از آنها زیر یک نیسان به شما بار نخواهند داد.

 

اگر قصد ثبت سفارش در این میزان را داشته باشید باید از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی برایتان ارسال خواهد شد و اگر حجم سفارشتان بالاست فقط هزینه ارسال تا نزد شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار به درب انبارتان رسید تسویه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما