صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت

تولید و صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت در این مرکز که کار تولید و بسته بندی این محصولات را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد، صورت گرفته و مشتریانی که قصد ارسال مستقیم محموله را از کارخانه مستقیم به مصرف کننده را دارند می توانند با قسمت فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

 

محصول طلایی باکیفیت که از بارگاه تولید می شود. ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی باکیفیت

یکی از محصولات اصلی صادراتی کشورمان در زمینه این نوع خشکبار، کشمش طلایی یا همان کشمش زرد می‌باشد که این محصول سایز گرد و بیضی شکل داشته و به صورت بی دانه تولید خواهد شد که برای تولید آن از مایع تیزاب داغ استفاده می‌ کنند و در ادامه چندین بار به آن دود گوگرد می زنند.

 

اما به صورت کلی دو نوع کشمش طلایی در کشورمان داریم که یکی کشیده و قلمی است و در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می شود و دیگری همان محصولی است که در بالا به آن پرداختیم و از تولیدات ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان و تاکستان استان قزوین است.

 

اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت محصول هستید باید از منطقه‌ای خرید خود را انجام دهید که محصول اشاره شده را از طریق بارگاه تولید می کنند، به این صورت که وقتی که به انگور، مایع تیزاب آغشته کردند آن را از داربست آویزان کرده و سپس به آن دود گوگرد می‌ زنند که در این صورت محصول حاصل از نظر یکنواختی رنگ و زرد تر بودن که عامل بسیار مهمی است باکیفیت تر و بهتر خواهد شد.

 

اگر هم شما قصد صادرات این محصول به کشورهایی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، بلاروس یا روسیه را داشته باشید تولیدات ملایر به کار شما خواهند آمد چرا که کیفیت محصول در این منطقه بالا نیست و آن هم به شیوه تولید آن برمی‌گردد که محصول را در درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می زنند که طبیعتاً از نظر رنگ، یکنواخت نخواهد شد.

محصول طلایی قلمی مربوط به استان خراسان ⇓

صادرات کشمش به کویت

صادرات کشمش به کویت

در این مجموعه علاوه بر اینکه کشمش طلایی با کیفیت بالا و توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس‌ ری آماده و در کارتون های ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص در انبار دپو می شوند، امکان صادرات مستقیم آن به صورت از تولید به مصرف هم وجود دارد.

 

بیشتر مشتریان این محصول کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشند که کویت نیز یکی از آنها خواهد بود که میزان زیادی از آن را وارد می کند که همیشه محصول باکیفیت و بارگاهی خریداری خواهد کرد.

 

اگر قصد صادرات به این کشور را دارید می توانید علاوه بر اینکه ابتدای کار نمونه محصول به صورت فیزیکی دریافت نمایید بلکه در حین تولید بازدید از خط هم داشته و تمامی پروسه های صادرات را به عهده این مرکز بگذارید و کارهایی نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را تا زمانی که بار به مقصد برسد را برایتان انجام می‌ دهند.

 

در حال حاضر یعنی اوایل بهمن ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش طلایی در بهترین کیفیت خود در حال حاضر در کارتون ۱۰ کیلویی خالص، ۷۳ هزار تومان و اگر به دنبال خرید محصول ملایر هستید حدود کیلویی ۶۰ هزار تومان در کارخانه های این شهر فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما