کارخانه کشمش تاکستان قزوین

یکی از کارخانه های کشمش تاکستان قزوین در این مجموعه قرار دارد و مشتریان می توانند خرید محصول مورد نیاز خود را در همین مجموعه به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی ثبت نمایند.

 

محصول پلویی آفتابی باکیفیت تاکستان ⇓

کارخانه کشمش تاکستان

کشمش تاکستان قزوین

شهر تاکستان از توابع استان قزوین به همراه مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین از تولید کنندگان انواع کشمش در ایران محسوب شده و محصولات آنها به کیفیت بالا مشهور است که آن هم برمی گردد به رنگ و طعم محصول.

 

به صورت کلی تولیدات این مناطق انواع کشمش پلویی می باشد که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود است و علاوه بر اینکه در بازار داخلی خرید و فروش آن در حجم وسیعی صورت می گیرد جهت صادرات نیز از محصولات اشاره شده استفاده می کنند.

 

علاوه بر محصولات اشاره شده کشمش فله هم در این شهر بسیار خرید و فروش می‌شود، محصولاتی که آفتاب خشک هستند و سایه خشک و هم نمونه دانه دار آنها موجود است و هم نمونه بیدانه آنها که به عنوان مثال می توان به کشمش فخری و کشمش عسگری اشاره نمود.

 

کارخانه های بسیاری در این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی محصولات اشاره شده را انجام می دهند که بسته بندی آنها یا به صورت کارتونی است که عموماً ۹ و ۱۰ کیلویی می باشد و برای صادرات و فروش در بازار داخلی استفاده می گردد و یا به صورت کیسه و گونی می باشد آن هم که عموماً بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهد بود.

محصول پلویی زرد باکیفیت ملکان که در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می گردد. ⇓

کارخانه کشمش قزوین

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

یکی از مراکز تولیدی و البته بسته بندی کشمش چه به صورت فله ای و چه به صورت فرآوری شده، این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد می باشد که علاوه بر اینکه این محصولات را با کیفیت بالا آماده و بسته بندی می کند بلکه صادرات مستقیم آنها را نیز خود انجام داده به گونه‌ای که خریدار فقط با ثبت سفارش می تواند بار را در هر کشوری از دنیا تحویل بگیرد.

 

علاوه بر اینکه کشمش تاکستان در این مجموعه فرآوری می‌شود برای مشتریانی که قصد خرید محصول ارزانتر که طبیعتاً کیفیت پایین تری هم خواهد داشت داشته باشند کشمش ملایر هم در این مرکز تولید می گردد تا جلوی مشتری انتخاب‌های متعددی قرار داده شود و ایشان است که تصمیم بگیرد کدام یک محصول به کارش خواهد آمد.

 

موضوع بسیار مهمی که وجود دارد این است که از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که حدود سه ماه و نیم از آن می گذرد انواع کشمش رشد بسیار بالایی به خود دیده به گونه‌ ای که پس از دو ماه از شروع فصل، برخی از محصولات رشد ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده بودند که البته بعد از این افزایش ها بازار دچار رکود شدید شده و همین موضوع باعث گردیده قیمت آنها کمی افت کند.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی زرد تولید ملکان که در این مجموعه شستشو و بسته بندی می گردد در حال حاضر کیلویی ۷۳ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که تا ماه پیش به ۷۹۰۰۰ تومان رسیده بود و یا کشمش پلویی آفتابی برای بازار داخل تا ماه پیش هر کارتون ۴۱۰ هزار تومان فاکتور می‌شد در صورتی که در حال حاضر ۳۷۰ هزار تومان بار خالص و بدون اضافه کردن محصولات ملایر و ابهر که امروزه عرف کارخانه های کشمش در ایران شده است قیمت خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما