صادرات کشمش پلویی تیزابی درجه یک

صادرات مستقیم کشمش پلویی تیزابی درجه یک در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات است انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید و ارسال این محصول را بدون واسطه از کارخانه دارند با واحد فروش به مدیریت جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرند.

کشمش تیزابی درجه یک

تولید کشمش پلویی تیزابی

کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات و هم فروش در بازار داخلی است که منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر، قوچان و بناب استان آذربایجان بهترین تولید کنندگان این محصول در ایران محسوب می‌شوند.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی هم در نوع هسته دار تولید می گردد و هم در نوع بی هسته که طبیعتا مشتریان بی هسته بسیار بیشتر است و در ادامه باید این مورد را عنوان کرد که کشمش تیزابی محصول تاکستان استان قزوین با کیفیت ترین نوع این محصول در ایران محسوب می‌شود و افزایش قیمت جزئی محصول این منطقه در مقایسه با سایر مناطق نیز به دلیل همین کیفیت بالای آن می باشد.

 

به صورت کلی کشمش را به دو دسته تقسیم می کنند این محصول یا باید ریز باشند و یا درشت و چیزی به نام متوسط نداریم. سایز پایین تر از ۱۰ میلی متر را ریز و بالاتر از آن را درشت می نامند و البته به سایز ریز، کشمش‌ پلویی گفته می شود که در اینجا باید گفت که به محصول تیزابی زیر ۱۰ میلیمتر، کشمش پلویی تیزابی گفته می شود.

کشمش پلویی تیزابی

صادرات انواع کشمش درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه انواع کشمش را در تاکستان فرآوری و بسته‌بندی می‌ کند برای امر صادرات به صورت مستقیم هم اقدام کرده و و می تواند این محصولات را به صورت پلمپ شده مستقیماً به مقصد ارسال کند.

 

علاوه بر تولید کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد محصولات درجه یک دیگری نظیر کشمش زرد دودی، کشمش خرمایی و کشمش پلویی آفتابی را که از محصولات همین منطقه است آماده و در انبار ذخیره می کند.

 

برای بحث صادرات شما ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و قیمت درب کارخانه محصولات ذکر شده را جویا شوید و سپس به محاسبه مجموع هزینه‌ های ترانزیت بار، گمرکات و ترخیص بار پرداخته و اگر به صرفه بود سفارش خود را ثبت نمایید.

 

برای مشتریان خارج از کشور هم این امکان فراهم است تا از طریق صرافی ها مبالغی را به عنوان بیعانه پرداخت کرده تا سفارش ثبت و بارشان آماده گردد و کارهای خروج از کشور نظیر بهداشت و استاندارد انجام شده، بار پلمپ شده و به هر مقصدی که ذکر کنند ارسال خواهد گردید که البته با فکس کردن مجوزهای اشاره شده و رویت آنان شمای مشتری اقدام به تسویه مالی خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما