قیمت جهانی کشمش پلویی برای صادرات

جهت استعلام قیمت جهانی کشمش پلویی برای صادرات شما می توانید مستقیما با واحد فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و این مورد را انجام دهید. لازم به ذکر است که انواع کشمش پلویی نیز در این مرکز تولید و با بهترین کیفیت بسته بندی می گردد.

قیمت کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی برای صادرات

در کشورمان چهار نوع کشمش پلویی هم برای صادرات و هم جهت عرضه در بازار داخلی آماده و تولید می گردد که مجموعه کشمش آراد هر ۴ مورد پلویی را با بهترین کیفیت ممکن آماده می کند و مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا و مرغوب هستند پیشنهاد می گردد که علاوه بر استعلام قیمت جهانی محصولات، اگر قصدشان صادرات است نمونه را نیز از مین مجموعه دریافت کرده و با تولیدات سایر کارخانه ها نیز مقایسه کنند.

 

کشمش پلویی در ایران به چهار دسته تقسیم می شود:

  1. کشمش پلویی طلایی
  2. کشمش پلویی تیزابی
  3. کشمش پلویی خرمایی
  4. و کشمش پلویی آفتابی

 

۳ محصول اول برای صادرات بسیار مناسب است چون ماندگاری بسیار بالایی دارد و تا ۲ سال تاریخ انقضا بر روی آن درج خواهد گردید اما مواردی را هم داشتیم که کشمش پلویی آفتابی را نیز برای صادرات مورد استفاده قرار می دهند از جمله همین مجموعه که این محصول را هم به عربستان به صورت غیر مستقیم و هم به آلمان صادر نموده است.

صادرات کشمش پلویی

استعلام قیمت جهانی انواع کشمش

یکی از سایت هایی که برای استعلام قیمت جهانی انواع کشمش در هر کشوری که باشید کاربرد دارد سایت علی بابا است اما یک مشکل بسیار بزرگ دارد و آن اینکه قیمت هایی که در این سایت قرار داده می شود متاسفانه فیک هستند به مانند سایت دیوار در کشور خودمان.

 

به این صورت که برخی از تولیدکنندگان قیمت را بسیار پایین می زنند که شما مجبور شوید به آنها زنگ بزنید و وقتی که تماس گرفتید قیمت واقعی را می گویند و برخی دیگر نیز قیمت را بالا اعلام می کنند تا بتوانند محصول خودشان را گرانتر بفروشند و این موضوع در بحث استعلام قیمت بسیار پیش می آید.

 

به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه کشمش مجموعه آراد را که در تاکستان استان قزوین واقع شده را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید قیمت واقعی انواع کشمش صادراتی و داخلی را از ایشان دریافت نمایید.

 

تمامی نرخ ها برای کشمش بسته بندی شده کارتونی درب کارخانه خواهد بود و شما طبیعتاً باید هزینه های ترخیص در مقصد، گمرک و ترانزیت بار را نیز با آن جمع کنید تا بتوانید به برآورد کلی قیمت برسید به این صورت می‌توانید تصمیم بگیرید برای خرید، اینکه به صرفه خواهد بود یا خیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما