خرید کشمش پلویی عمده

امکان خرید کشمش پلویی عمده و جزئی در مجموعه تولیدی کشمش آراد که خود تولیدکننده انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است برای مشتریان ممکن بوده و شما به صورت بدون واسطه و مستقیم می‌ توانید با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش پلویی

شاید بیشترین نامی که در مورد انواع کشمش شنیده باشید واژه پلوییست در واقع کشمش پلویی  محصولی است که در کارخانه تولید می‌ شود و به هر کشمش گرد و بیضی شکلی که بدون دانه و بدون هسته باشد و سایز آن زیر ۱۰ میل سورت گردد کشمش پلویی می‌ گویند. این محصول از دیرباز چون برای آشپزی و طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می‌ گرفته به نام کشمش پلویی شهرت دارد اما جالب آنکه این کشمش در واقع حاوی و شامل چهار نوع کشمش مختلف می‌ باشد و یک نوع نیست که در پایین به آن می‌ پردازیم.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

کشمش پلویی زرد یا طلایی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ که به ترتیب کشمش طلایی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش پلویی آفتابی می باشد که تقریباً در تمامی مناطق و مراکز تولیدی که انگور و کشمش تولید می‌ کنند این محصول هم تولید می‌ شود و فروشش هم در بازار داخلی اتفاق می‌ افتد و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می‌ کنند.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

در واقع باغدار و کشاورز که در شهریورماه انگور را چید و آن را تبدیل به کشمش نمود این محصولات که از انگور سفید بی‌ دانه تولید می گردند ممکن است یا کشمش آفتابی شود یا کشمش تیزابی و یا کشمش انگوری که اگر این محصولات را برای بوجاری به کارخانه‌ ها بفروشند کارهای شستشو، دم‌ گیری، سورت کردن و در انتها بسته‌ بندی روی آن صورت می‌ گیرد و خروجی کار تبدیل به همان محصولی می‌ شود که پلویی نامیده می‌ شود. البته باید توجه داشته باشید اگر سایز کشمش در خط تولید کارخانه بالای ۱۰ میل باشد به آن کشمش خوراکی و اگر زیر ۸ میل باشد به آن کشمش قنادی می‌ گویند پس به این نتیجه می‌رسیم سایز کشمش پلویی باید ۸ و ۹ میل باشد.

محصول تیزابی گوگردی یا قهوه ای روشن ⇓

کشمش پلویی

فروش مستقیم کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است مشتری می‌ تواند در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه با مرکز تولیدی ارتباط گرفته و ثبت سفارش نماید ویژگی که تقریباً در هیچ کدام از سایت‌ ها و یا پیج‌ های اینستاگرامی برای مشتری فراهم نیست و شما همیشه با دلال و واسطه کار خواهید کرد اما در این مجموعه شما با مدیر فروش کارخانه ارتباط می‌ گیرید و می‌ توانید حضوری به کارخانه بیایید این ویژگی منحصر به فردی است که شما یک کارخانه را پیدا کرده‌ اید و اگر مستقیماً با یک مرکز تولیدی وارد معامله شوید خیلی اتفاق‌ های مثبتی برایتان خواهد افتاد.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

جالب آنکه اگر با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید اصرار ایشان بر این است که خرید اولتان به صورت حضوری باشد البته اگر حجم خریدتان بالاست طبیعتاً برای حجم‌ های پایین صرفه ندارد که مستقیماً به کارخانه بیایید که حتی اگر این اتفاق هم بیفتد هیچ مشکلی نیست، می‌ توانید پس از بازدید بار نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و این تضمین هم به مشتری داده خواهد شد که بهترین قیمت ممکن با توجه به کیفیت را می‌ توانید در این مجموعه تهیه کنید بیش از ۳۰ کارخانه در شهر تاکستان وجود دارد شما اگر نمونه بار ما را به همراه قیمت به سایر کارخانه‌ ها ببرید متوجه نرخ رقابتی این مجموعه با توجه به کیفیت خواهید شد.

موضوع مهم دیگر این است که تخصص و تبحر این مجموعه تولید انواع کشمش پلویی است و آن کشمش قلمی و کشیده‌ ای که شما در بازار می‌ بینید و با نام کشمش سبز و زرد قلمی موجود است اصلاً در این مجموعه و این شهر تولید نمی‌ شود و آن را باید در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان بیابید پس توجه داشته باشید که در این مجموعه می‌ توانید چهار نوع کشمش پلویی را که می‌ توان هم برای بازار داخل از آنها استفاده نمود و هم جهت صادرات آن هم در قالب چند کیفیت مختلف که قیمت‌ های متفاوتی هم دارند درب کارخانه خریداری نمایید.

محصول پلویی آفتابی یا سرخ ⇓

فروش مستقیم کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی عمده

ابتدا باید این موضوع را بدانید که شماره تماس مدیر این کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا شما به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید، به روز استعلام قیمت نمایید و در صورت رضایت از کیفیت و نرخ آن ثبت سفارش کنید و لازم به ذکر است که بدانید تمامی قیمت‌ ها متاسفانه فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد این اصلاً خبر خوبی نیست اما شرایط قیمت تقریباً هر محصولی در کشورمان به این صورت است. نه اینکه کشمش قرار است هر ۲۴ ساعت افزایش قیمت به آن بخورد اما این احتمال وجود دارد و مشتری باید این را بداند که مهم زمانی است که بیعانه ثبت سفارش واریز می‌ شود در آن صورت قیمت کشمش برایش همانی اعلام می‌ شود که در آن زمان استعلام گرفته شده است.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

بسته‌ بندی کشمش پلویی برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است که هشت و نیم کیلو از آن وزن کشمش است و نیم کیلو وزن کارتون و در ادامه باید بدانید که برای صادرات از کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌ شود که برای برخی از مشتریانمان که این محصولات را در قالب کارتون ۵ کیلویی خالص بخواهند هم امکان پرکردن کشمش وجود دارد که بر روی این بسته‌ بندی‌ ها هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه از مشتری خود دور نخورید تا حد زیادی راحت باشد.

اما به قیمت چند نوع کشمش در اینجا اشاره می‌ کنیم که می‌ توان کشمش پلویی زرد یا طلایی را نام برد که با کیفیت بارگاهی با بالاترین مرغوبیت ممکن در کارتون ۱۰ کیلویی خالص و شیرینک شده به قیمت ۱۰۵ هزار تومان در اوایل مهر ۱۴۰۲ فاکتور می‌ شود یا کشمش پلویی آفتابی در کارتون ۹ کیلویی که ۸۳۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود و تمامی این نرخ‌ ها به صورت نقدی می‌ باشند که شرایطی، طبیعتاً اگر مدت چک بالا باشد قطعاً افزایش قیمت به آن خواهد خورد.

محصول پلویی طلایی در کارتون 5 کیلویی ⇓

قیمت کشمش پلویی عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما