مرکز فروش کشمش بوانات شیراز

کشمش، همان انگور خشک شده است که طی فرآیندی این عمل انجام می شود این محصول دارای خواص بسیاری می باشد. کشمش بوانات شیراز، از مرغوب ترین کشمش های موجود در کشور می باشد که در شهر بوانات و شیراز به عمل می آید.

مرکز فروش کشمش بوانات شیراز

بررسی کیفی کشمش بوانات شیراز

بررسی کیفی کشمش بوانات شیراز

خوردن کشمشش بسیار لذت بخش است و بسیاری از افراد آن را خیلی دوست دارند. این محصول دارای خواص و ویتامین های زیادی است از جمله: آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه ب می باشد. مصرف کشمش، از بین رفتن سلول ها و رشد غیر معمول سلول های بدن نیز جلوگیری می کند.

 

کشمش بوانات شیراز، که در شهر شیراز به عمل می آید کاملا ارگانیک است به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. در شهرستان بوانات باغ های انگور بسیاری وجود دارد. که این باعث شده کشمش نیز رونق خوبی داشته باشد. از کشمش های به دست آمده در بوانات می توان به کشمش آفتابی، کشمش سایه خشک و کشمش تیزآبی اشاره کرد.

 

کشمش بوانات خوبی ها و مزیت های بسیاری دارد از جمله: این محصول در محیطی سایه بدون هیچ حرارتی و گرد و خاک و رطوبت و مواد شیمیایی به عمل می آید. این محصول بدلیل ارگانیک بودن و طعم فوق العاده اش از سایر کشمش ها گران تر است.

 

کشمش سایه خشک، دارای کیفیت عالی است این محصول شهر ستان بوانات به دیگر شهر های کشور عرضه می شود. برای به عمل آمدن این محصول انگور های مرغوب را فصل زمستان به نخ می کشند و آن ها را در داخل پستو خانه ها آویزان می کنند. برای تولید این محصول از هیچ دستگاه و ماشین کشاورزی استفاده نمی شود و به آسانی تهیه می شود و چون در سایه خشک می شود خواصش را نیز حفظ می کند.

 

کشمش آفتابی، یکی از محصولات بوانات است که در آفتاب کشمش ها خشک می شوند. به دلیل فروش خوب این محصول بسیاری از افراد به کاشت باغات انگور روی آورده اند و کشمش مرغوب تولید می کنند.

توزیع عمده کشمش بوانات سبز

توزیع عمده کشمش بوانات سبز

کیفیت کشمش بوانات در سطح کشور با هیچ کشمشی قابل مقایسه نیست، زیرا این محصول جایگاه خاصی در کشور دارد و رنگ و ارگانیک بودن و طعم آن از تمام کشمش های موجود در بازار بهتر است. این محصول قیمتش بالاتر است از سایر کشمش های چون کیفیتش بهتر است.

 

توزیع کشمش توسط شرکت هایی که این محصول را به فروش می رسانند، انجام می شود و به صورت عمده خرید خود را می توانیم انجام دهیم. برای خرید جزئی نیز این محصول را می توانیم در فروشگاه ها و خشکبار فروشی ها تهیه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما