خرید کشمش پلویی درشت

برخی از مشتریانی که قصد خرید کشمش پلویی را دارند و به دنبال نوع درشت این نوع کشمش هستند باید توجه داشته باشند نمونه درشت آن نسبت به نمونه سایز متوسط این نوع کشمش که عرف بازار است اندکی افزایش قیمت به آن خواهد خورد که یکی از تولیدکنندگان این محصول، مجموعه تولیدی کشمش آراد است.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش پلویی طلایی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش پلویی در ایران

ابتدا باید ذکر کنیم که کشمش پلویی یک نوع محصول نیست بلکه دربرگیرنده چهار نوع کشمش مختلف است در رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سیاه موجود بوده و در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود که برخی از آنها مناسب بازار داخل و برخی از آنها مناسب بازار صادراتیست. به عنوان مثال کشمش پلویی طلایی فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کشمش پلویی سیاه فقط برای بازار داخل که البته وجه تشابه همه این نوع کشمش‌ ها بی هسته بودن آنها می‌ باشد.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

به صورت کلی باید توجه داشته باشید محصول پلویی در کارخانه و توسط کارخانه‌ ها تولید می‌ شود نه باغدار و کشاورز، پس ماده اولیه یک مرکز تولیدی از طریق باغدار تامین شده و سپس پس از بوجاری کشمش آفتابی، کشمش انگوری و کشمش تیزابی در کارخانه که کارهای شستشو و دم گیری روی آنها انجام می‌ شود و پس از روغن زنی وارد دستگاه سورتینگ خط تولید شده و این دستگاه وظیفه مرتب کردن کشمش‌ ها را از نظر کیفیت دارد و آنها را در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار عرضه می‌ کند، به دست می‌ آید.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

منظور این مقاله کشمش پلویی سیاه است همان که به آن کشمش پلویی آفتابی هم می‌ گویند و به علت استفاده نکردن از مایع تیزاب یا دود گوگرد که به نوعی ماده نگهدارنده آن می باشند فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در بهترین حالت ممکن تا ۶ ماه می‌ توان آن را در انبار نگهداری کرد و فصول گرم سال این میزان به کمتر از سه ماه می رسد یعنی مشتری اگر به عنوان مثال در فصل تابستان این نوع کشمش را خریداری می‌ کند توصیه می‌ شود در کمتر از سه ماه فروش آن را انجام دهد و برای اینکه در انبار مدت زیادی نگهداری نشود باید حجم کمتری از آن راسفارش دهد.

نمونه ای از محصول پلویی درشت ⇓

کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی درشت

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد واحد سورتینگ خط تولید کارخانه، کشمش‌ ها را علاوه بر اینکه بر اساس کیفیت درجه‌ بندی می‌ کند بلکه سایز آنها را نیز دستکاری می‌ کند و به صورت کلی قانون سورت سایز پلویی آفتابی در کارخانه به این صورت است که حد متوسط این محصول باید ۸ و ۹ میل باشد و بالاتر از این میزان به آن درشت گفته می‌ شود و پایین‌ تر از این میزان ریز و در هر دو حالت ریز و درشت اگر بخواهید این محصول را خریداری کنید اندکی افزایش قیمت به نرخ کلی کشمش خواهد خورد که این طبیعی است.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به صورت کلی خیلی از بنکداران و مراکز پخشی که در ایران کار می‌ کنند و این محصول را خریداری می‌ کنند که به صورت کلی در استان تهران، استان البرز و استان‌ های شمالی کشورمان فعالیت دارند نمونه متوسط یا همان سایز ۸ و ۹ را خریداری می‌ کنند اما گاهی پیش می‌ آید که مشتری به دنبال خرید جنس درشت‌ تر یا ریزتر است که در این صورت باید با مدیر فروش آن کارخانه ارتباط بگیرند و این موضوع را کامل و دقیق عنوان کنند چون میزان تولید ریز و درشت در کارخانه در مقایسه با سایز متوسط بسیار کمتر است. به عنوان مثال از هر هزار کارتونی که آفتابی در کارخانه‌ ها تولید می‌ شود سه چهارم آن سایز متوسط هستند و مابقی می‌ توانند ریز و درشت باشند.

بهترین تولیدکننده کشمش پلویی آفتابی در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین است که این موضوع برمی‌ گردد به جنس خاک این منطقه از ایران و نیز دیرتر چیدن باغداران و کشاورزان برای انگور این منطقه، چون دیرتر سرما وارد این ناحیه می‌ شود و دست باغدار را برای دیرتر چیدن هم باز می‌گذارد و اصطلاحا وقتی که انگور چیده شد قند آن در بالاترین میزان خود است و کاملاً رسیده شده تبدیل به کشمش می‌ شود که در این صورت باعث می‌ شود کشمش باکیفیتی هم تولید گردد.

محصول پلویی کهربایی روشن یا تیزابی ⇓

کشمش پلویی درشت

خرید کشمش پلویی درشت

ویژگی منحصربفرد مجموعه تولیدی کشمش آراد این است که شما به صورت مستقیم با شخص مدیر فروش همین کارخانه ارتباط می‌ گیرید یعنی شخصی که با شما صحبت می‌ کند در دادن قیمت روز و ثبت سفارش شما نظر نهایی را می‌ دهد و برعکس خیلی از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند و نیاز خود را از کارخانه‌ های دیگر از جمله همین مجموعه تامین می‌ کنند نیست و این به شما آزادی عملی بیشتری می‌ دهد تا با رایزنی بهتر بتوانید خرید مناسب‌ تری انجام دهید.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

انواع کشمش پلویی در این مجموعه تولید می‌ شود در رنگ‌ هایی که در بالا به آن اشاره شد و فروش مستقیم آنها را نیز خود این مجموعه انجام می‌ دهد که یا آنها را برای بازار داخل بخواهید و یا صادرات امکان خرید مستقیم و بدون واسطه چه به صورت حضوری درب کارخانه و چه غیرحضوری با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه که وقتی سفارش اصلی به درب انبارتان رسید تسویه می‌ کنید خواهید داشت. یکی از تولیدات همین مرکز کشمش پلویی درشت است یعنی محصولی که سایز آن از ۹ میل بیشتر است و در بالا هم به آن پرداخته شد قیمت آن اندکی گران‌ تر از نمونه متوسط این نوع کشمش می‌ باشد.

در حال حاضر که در نیمه اول اسفند ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش پلویی آفتابی در بالاترین کیفیت خود کیفیتی که بالاتر از برندهایی نظیر صراف، پاک و صداقت قرار می‌ گیرد و جالب آنکه قیمت این مجموعه از آنها پایین‌ تر است هر کارتون یک میلیون و هشتاد هزار تومان فاکتور می‌ گردد که کارتون آنها به صورت هشت و نیم خالص بوده که با وزن کارتون ۹ کیلو می‌ شود اگر بخواهید نمونه‌ درشت این نوع کشمش را به شرط موجودی خرید کنید هر کارتون ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت به آن خواهد خورد یعنی با مبلغ یک میلیون و صد هزار تومان می‌ توانید یک کارتون کشمش پلویی درشت و ۹ کیلویی خریداری نمایید.

محصول پلویی طلایی یا انگوری ⇓

خرید کشمش پلویی درشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما