مرکز انواع کشمش پلویی طلایی

از انواع مختلف کشمش هایی که در مراکز فروش خشکبار کشور عرضه می شود، کشمش پلویی طلایی طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده و از خریداران عمده آن می توان به شرکت های بازرگانی و صادراتی اشاره کرد زیرا این محصول در قاره اروپا و آمریکا از میزان فروش بالایی برخوردار است.

مرکز انواع کشمش پلویی طلایی

کیفیت انواع کشمش پلویی طلایی

کیفیت انواع کشمش پلویی طلایی

کیفیت انواع کشمش پلویی طلایی تولیدشده در کشور، از سطح بسیار عالی برخوردار است و همین عامل نیز باعث شده محصولات ایرانی در بسته بندی هایی با وزن های مختلف، هم در بازار داخلی پرفروش باشند هم در سطح بین المللی ارز آوری بالایی را عاید صادرکنندگان نمایند.

 

کشمش طلایی از بهترین محصولاتی است که از انگور بی دانه به دست می آید و خشک کردن آن با استفاده از بخار گوگرد یا نور خورشید انجام می شود و برای تشخیص کیفیت آن می توان سه ویژگی را در نظر گرفت:

  1. شن و سنگریزه در آن نباشد و رنگ یکنواختی داشته باشد.
  2. آلودگی و آفت زدگی در آن دیده نشود.
  3. لهیدگی و شکرک زدگی آن حداقل باشد.

 

کشمش های طلایی از میزان بالایی از کلسیم و پتاسیم برخوردارند و موجب پیشگیری انواع بیماری های پوستی و ریزش مو می شوند. تأمین بخش عمده ای از آهن مورد نیاز بدن و پیشگیری از کم خونی هم از سایر ویژگی های فوق العاده این نوع کشمش می باشد.

بررسی قیمت کشمش پلویی طلایی

بررسی قیمت کشمش پلویی طلایی

 

شاید بتوان گفت آسان ترین راه برای بررسی قیمت کشمش پلویی استفاده از فضای مجازی و سایت های اینترنتی است زیرا امکان مقایسه قیمت محصولات شرکت های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن و هر ساعتی از شبانه روز فراهم می کنند؛ از طریق همین سایت می توانید آخرین تغییرات لیست قیمت انواع کشمش های صادراتی درجه یک را به دست آورید.

 

شهرهای ملایر، کاشمر و قوچان در استان های همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را می توان از جمله بزرگترین تولیدکنندگان کشمش طلایی در کشور دانست که به فعالیت گسترده ای در زمینه تولید، توزیع و فروش این محصول با ارزان ترین قیمت مشغول هستند.

 

از طرفی واردات کشمش پلویی طلایی از کشورهای همسایه همچون افغانستان و ازبکستان نیز مورد توجه شرکت های بازرگانی می باشد که البته در این موارد تغییرات نرخ ارز نیز بر قیمت تمام شده برای مشتری تاثیر بسزایی دارد. اختلاف قیمت های پلویی طلایی وابسته به عوامل زیادی است که از جمله آنها می توان به نوع بسته بندی محصول و میزان خرید مشتریان اشاره کرد؛ مسلما هر چه میزان خرید بالاتر باشد و به صورت عمده ای و بدون واسطه انجام شود، قیمت نهایی برای مشتری نیز مناسب تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما