خرید کشمش آفتابی خشک تاکستان

امکان خرید کشمش آفتابی خشک تاکستان در این مجموعه که خود، در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر فعالیت بوجاری و بسته بندی کشمش های اشاره شده را دارد به صورت مستقیم و از تولید به مصرف مهیا بوده و مشتری می تواند بهترین کیفیت این محصولات را با قیمت منطقی خریداری نماید.

تولید کشمش آفتابی در تاکستان

ابتدا باید این مورد را عنوان کرد که منظور از تاکستان منطقه تاکستان استان قزوین است که یکی از برترین تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز مایل به سیاه در کشورمان محسوب شده و محصولات آن علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار پرفروشند بلکه اگر در بازار صادراتی به دنبال خرید جنس مرغوب و باکیفیت هستید قطعاً باید از همین منطقه خرید خود را انجام دهید.

 

یکی از محصولات اصلی این منطقه کشمش آفتابی است که به واقع شیرین ترین و باکیفیت ترین این محصول را در کشورمان تولید می کند و قیمت بالاتر آن نسبت به تولیدات سایر مناطق کشورمان موید همین نکته است و قطعاً مشتری اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشد به خوبی این موضوع را می داند و نیازی به تاکید این مجموعه یا هر مجموعه دیگری نیست.

 

اما از آن جهت که انگورهای این منطقه از نظر درصد قند فوق‌العاده بالا هستند کشمش های آفتابی این منطقه هم می توانند بسیار شیرین باشند و شاید همین شیرینی زیاد انگور منطقه تاکستان باعث شده که درصد بسیار زیادی از آنها تبدیل به کشمش می‌شوند و اصطلاحاً برای باغدار می تواند به صرفه باشد که به جای فروش انگور کشمش را به فروش برساند چرا که علاوه بر اینکه می توان برای مدت طولانی آن را نگه داشت بلکه همیشه مشتری برای آن وجود دارد چه به صورت فله ای و چه به صورت فرآوری شده در کارتون.

 

لازم به ذکر است کار تبدیل انگور به کشمش را باغدار و کشاورز انجام می دهد نه کارخانه، که البته این مورد یکی از معضلات تولید در کشورمان به حساب آمده و باعث شده ایران در زمینه تولید هر نوع کشمشی از جمله همین محصول از کشور همسایه (ترکیه) عقب بیفتد و آن سیستم تولید کشمش مطابق با استانداردهای ۵۰ سال پیش است.

محصول آفتابی فله ای باغدار ⇓

خرید کشمش خشک

انواع کشمش آفتابی جهت فروش

همانطور که ما انگور بدون هسته داریم انگور با هسته هم موجود است که میزان هسته آن می تواند کم یا زیاد باشد و متعاقباً چون کشمش از انگور به دست می‌آید طبیعتاً در مورد کشمش هم می توان نوع بدون هسته و هسته دار را اشاره نمود که تقریباً  در تمام مناطقی که انگور تولید می شود نوع آفتابی آن را نیز تولید می کنند چرا که همیشه در بازار داخلی فروش مخصوص به خود را دارد.

 

اما نکته دیگری که می ماند این است که از نمونه کشمش آفتابی بی هسته یا بی دانه نوع دیگری از کشمش هم تولید می‌شود که به آن کشمش پلویی می گویند و آن در کارخانه پس از فرآوری و بوجاری و سورتینگ محصول آفتابی به دست می آید و رنگ قرمزی مایل به سیاه داشته و به خصوص در بازار تهران، کرج و استان های شمالی کشورمان بسیار پرفروش است.

 

پس باید به این نتیجه رسید که محصول آفتابی خشک علاوه بر اینکه به صورت فله ای یعنی دارای دم و شاخه و در کیسه فروش آن انجام می گیرد بلکه نمونه فرآوری شده آن که در کارتون بسته بندی آنها انجام می شود هم به فروش رفته که البته شما این محصول را در فروشگاه های زنجیره‌ای با برندهایی نظیر برتر و گلستان و در قالب سلفون های ۸۰۰ گرمی هم می توانید خریداری کنید.

 

از محصول آفتابی خشک جهت آبگیری، تولید سرکه، تازه خوری با عنوان فروش خشکباری و تولید شیره و از نمونه پلویی که فرآوری شده نوع بی هسته و بی دانه این محصولات است جهت طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول فله ای آفتاب خشک تمیز شده جهت فروش خشکباری درب مغازه ⇓

کشمش آفتابی تاکستان

خرید مستقیم محصول خشک آفتابی

تقریباً انواع کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان خرید آن وجود دارد چه به صورت فله ای که در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی آنها انجام می‌شود و چه به صورت محصول پلویی در قالب کیفیت های مختلف که برای بازار داخل کارتون آن ۸.۵ کیلو خالص است که اصطلاحاً ۹ کیلویی نامیده می شود.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه که کار بازرگانی شرکت را نیز انجام می دهد در صفحات این سایت قرار گرفته تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط تلفنی بگیرید، استعلام قیمت نمایید و ثبت سفارش کنید و بار را یا درب کارخانه تحویل بگیرید و یا در انبار خودتان.

 

موضوع بسیار مهم در مورد وضعیت تولید کشمش آفتابی در شهریور ۱۴۰۱ که در حال حاضر در آن قرار داریم این است که با توجه به اینکه میزان تولید این محصول در کشورمان برای سالی که در پیش داریم بسیار بالاست پیش‌ بینی کاهش قیمت برای آن مصور هستیم (همانگونه که قبلا هم حدس میزدیم) به گونه ای که در حال حاضر هم نرخ آن نسبت به آخرین نرخ محصول سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش داشته و این می تواند برای داغ کردن بازار داخل هم مفید باشد.

 

و آخرین موضوع اینکه کیفیت باری که شما در این مجموعه دریافت می‌کنید بی ادعا بسیار مرغوب بوده که در کنار قیمت رقابتی می تواند برای هر مشتری یا خریدار یا مرکز پخشی یک امتیاز محسوب گردد. این تضمین به مشتری داده می‌شود که بار این مجموعه را در کنار تولیدات سایر مجموعه ها قرار دهید و بعد قیمت را قضاوت کنید. تمام تیم پرسنلی این کارخانه همگی جوان بوده و پویا و سعی شده از تجارت روز و بین الملل اطلاعات مفید داشته باشند به همین جهت تمام تلاش این مرکز این است که رابطه دو طرف شکل گیرد و قصد فقط یکبار فروش محصولات نخواهد بود.

محصول پلویی یا همان بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش خشک تاکستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما