تولید انبوه کشمش پلویی عمده

تولید و فروش انبوه کشمش پلویی به صورت عمده و جزئی در این سایت زیر نظر مدیر فروش کارخانه انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را درب کارخانه دارند می توانند نیازشان را درب کارخانه تامین نمایند.

 

محصول پلویی آفتابی سرخ رنگ ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی

کشمش پلویی از جمله محصولاتی می باشد که تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می‌ کنند و این نوع کشمش بر انواع مختلف می باشد که همگی به اتفاق هم امکان فروش در بازار داخلی دارند و هم جهت صادرات می‌توان از آن بهره برداری نمود.

 

به صورت کلی این محصولات از انگور بی دانه تولید می شود وقتی که باغدار و کشاورز آنها را تولید نمود در کیسه و گونی ریخته و برای فروش به کارخانه می‌آورد که وظیفه مرکز تولیدی، فرآوری و شستشو و بسته بندی آن ها می باشد تا بار آماده به دست مشتری برسد.

 

کشمش پلویی بر انواع مختلف است و در واقع شیوه های متفاوت فرآوری باعث تولید محصولات متفاوتی می‌شود که اتفاقاً از طریق رنگ می‌ توان آنها را از هم تشخیص داد که این رنگ ها عبارتند از طلایی، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ که همگی با کیفیت بالا در این مجموعه تولید خواهند شد.

 

ویژگی اصلی این محصولات بی دانه و بی هسته بودن آنهاست و از طرفی سایز آنها در خط تولید توسط دستگاه سورتینگ لیزر باید زیر ۱۰ میل باشد که منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه تولید و فرآوری این محصولات را دارد و انواع آن را در اختیار داشته و باکیفیت ترین نوع این کشمش ها در کشور محسوب می شود.

محصول پلویی طلایی مناسب برای صادرات ⇓

تولید انبوه کشمش

فروش عمده و جزئی کشمش در این مجموعه

این مرکز علاوه بر اینکه تولید محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد را انجام داده و در کارتون بسته بندی می کند بلکه فروش عمده و جزئی کشمش پلویی را نیز انجام داده و مشتری می تواند به صورت مستقیم از مدیر فروش کارخانه استعلام‌ قیمت نموده و ثبت سفارش نماید.

 

به صورت کلی فروش کارخانه های کشمش در ایران روی تناژ خواهد بود اما این مجموعه به صورت جزئی هم می توانند محصولات خود را با همان قیمت عمده به فروش برساند که حداقل سفارش ۳۰ کارتونی برای مشتری مهیا بوده که می تواند برای کسانی که تازه قصد دارند این فعالیت را شروع کنند بسیار عالی باشد.

 

در حال حاضر کشمش پلویی آفتابی که رنگ سرخ دارد در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه در اواخر اسفند ۱۴۰۰ فاکتور می شود و یا اینکه کشمش پلویی طلایی که مناسب صادرات است و برای بازار داخل به فروش نمی‌ رسد در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۶۸۰۰۰ تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

 

مشتری با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه می تواند سفارش را ثبت کند و مابقی بار اگر سفارش بالا باشد درب انبار خود تسویه خواهد کرد وقتی که وانت و کامیونت به آنجا رسید و اگر میزان سفارش کم باشد با رویت رسید باربری که اطلاعات شما بر روی آن درج گردیده اقدام به تسویه خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما