قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک

جهت استعلام قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک مشتری می تواند با مدیر فروش کارخانه مجموعه آراد در تاکستان قزوین ارتباط تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت اقدام به ثبت سفارش داشته باشد.

 

محصول پلویی فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

قیمت امروز کشمش

تولید کشمش آفتابی در تاکستان

کشمش آفتابی یکی از محصولاتی می باشد که تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند چرا که هزینه تولید ناچیزی دارد و تنها ریسک باران آمدن در خلال آن دو هفته یا سه هفته ای که انگور بر روی زمین پهن است ممکن است باغدار و کشاورز به جان بخرد.

 

مناطق اصلی تولید کننده محصول آفتابی در کشورمان را باید تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس اشاره نمود که در زمینه تولید محصول اشاره شده در کشورمان سرآمد بوده و بیشترین حجم موجودی کشمش آفتابی در ایران مربوط به همین سه منطقه است.

 

لازم به ذکر است همان گونه که ما انگور بی دانه و دانه دار داریم طبیعتاً کشمش آفتابی بی دانه و دانه دار هم خواهیم داشت و این محصولات هم به صورت فله ای و در کیسه و گونی که دارای دم و شاخه است به فروش می‌ رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که کارهای فرآوری، شستشو، دم کنی و بسته‌ بندی روی آنها انجام می‌گیرد که به محصول اشاره شده کشمش پلویی می گویند.

 

اگر به دنبال بالاترین کیفیت این نوع محصولات هستید قطعاً باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید چرا که محصولات این منطقه به دلیل بالاترین درصد قند انگور و خوش طعمی در ایران طبیعتاً کشمش های تولید شده از این انگور هم در بالاترین درصد قند و خوش طعمی، تولید و عرضه می گردند.

محصول آفتاب خشک فرآوری نشده در گونی ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

قیمت امروز کشمش آفتابی

ابتدا باید این مورد گفته شود که متاسفانه در حال حاضر که در اواسط بهمن ۱۴۰۰ هستیم و تقریبا ۴ ماه از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ می گذرد نرخ انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی رشد خیره‌ کننده‌ای داشته و به نوعی این موضوع باعث گردیده مشتریان این محصولات برای بازار داخل هم کم شده باشد چه برسد برای صادرات.

 

به عنوان مثال کشمش آفتابی بی هسته و بی دانه منطقه تاکستان به صورت فله ای و در گونی ۲۰ الی ۴۰ کیلویی کیلویی ۲۸۰۰۰ تومان قیمت امروز آن می باشد و کشمش پلویی که فرآوری شده محصول اشاره شده است در کارخانه در کارتون های ۹ کیلویی با کیفیت سوپر ۳۷۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک ۳۶۰ هزار تومان فاکتور می گردد.

 

در مورد بالاترین کیفیت این محصولات صحبت شد حال اگر به دنبال محصولی باشید که قیمتی ارزان تر در کنار کیفیتی معقول و متوسط داشته باشد تولیدات ملایر به کارتان خواهد آمد چرا که یک لول کیفی پایین تر از محصولات تاکستان است و این موضوع در ظاهر کشمش کاملاً پیداست به گونه ای که حدود ۶ الی ۸ درصد محصولات ملایر ارزان تر از منطقه تاکستان می باشد.

 

روال ثبت سفارش آن در این مجموعه کاملا مشخص است و شماره تماس مدیر فروش کارخانه قرار داده شده و شما علاوه بر استعلام قیمت امروز می توانید ثبت سفارش را نیز از طریق ایشان انجام دهید و با واریز بیعانه بار برایتان واریز و زمانی که از طریق وانت و کامیونت به درب انبارتان رسید اقدام به تسویه خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما