تامین کننده کشمش تیزابی صادرات

مشتری در این مرکز به صورت مستقیم با تامین کننده کشمش تیزابی برای صادرات وارد مذاکره می شود و اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت این نوع بار هستید باید با واحد فروش کارخانه جناب آقای عینی که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارند ارتباط تلفنی بگیرید.

تامین کننده کشمش صادرات

تولید کشمش تیزابی برای صادرات

کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات تولید ایران برای صادرات می باشد که تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور و کشمش این محصول را هم تولید می‌کنند. این نوع کشمش که در دو نوع هسته دار و بی هسته تولید می شود هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت فروش در بازارهای صادراتی.

 

اما هر محصولی در هر رده‌ای که در هر کشوری تولید می گردد طبیعتاً با کیفیت های مختلفی تولید می شود و آن هم به این جهت است که مشتریان آن ممکن است بار خوب و باکیفیت بخواهند و یا بار ضعیف و ارزان قیمت.

 

به همین جهت در کشورمان هم، بهترین تولید کننده و ضعیف ترین تولیدکننده این محصول هم داریم به صورتی که منطقه تاکستان استان قزوین بهترین کیفیت این نوع بار را تولید می‌کند که طبیعتاً قیمتی در خور هم خواهد داشت در صورتی که منطقه‌ای مانند ملایر و قوچان چون کیفیت کشمش تیزابی آنها پایین می باشد به همین جهت قیمتی ارزان هم دارا می باشند.

 

در کشمش تیزابی هر چقدر این محصول خوشرنگ تر و خوش گوشت تر و اصطلاحاً یکدست تر باشد طبیعتاً کیفیتی بالاتر و در نتیجه قیمتی بالاتر هم خواهد داشت.

تامین کننده کشمش تیزابی

تامین کننده کشمش تیزابی مرغوب

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و این منطقه همانطور که در بالا اشاره شد بهترین کیفیت این نوع محصول را تولید می کند لذا از باغداران و کشاورزان این منطقه خرید کشمش تیزابی را انجام داده و در کارخانه خود، کارهای بسته بندی و فرآوری روی آن انجام می گیرد.

 

لذا شمای مشتری و یا تاجر می توانید به صورت مستقیم با تامین کننده این محصولات که در واقع کارخانه تولید و بسته بندی آن را در اختیار دارد وارد مذاکره شوید و علاوه بر اینکه کشمش تازه خریداری می کنید بلکه این ادعا در این مرکز می شود که با قیمت رقابتی نه صرفاً ارزان تر از سایر مناطق بار به دستتان می رسد.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی در ایران به دو دسته تقسیم می شود:

  1. کشمش تیزابی گوگردی که همانطور که از نام آن پیداست به علت آغشته شدن محصول به دود گوگرد رنگی روشن تر دارد.
  2. و محصول تیزابی بدون گوگرد که به آن کشمش خرمایی می گویند و طبیعتاً چون گوگرد به آن زده نمی شود رنگی تیره خواهد داشت.

 

هر دو محصول فوق در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آماده و در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات و یا ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما