آیا نرخ کشمش گران می شود؟

سوالی که تقریباً هر ساله در مهرماه از مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ پرسند این است که آیا نرخ کشمش گران می‌ شود یا ارزان می‌ شود؟ موضوع اشاره شده بسیار جای بحث دارد و نمی‌ توان با قطعیت نظر داد اما در این مقاله به توضیحات اجمالی در مورد آن خواهیم پرداخت.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

موجودی کشمش در سال  ۱۴۰۲

ابتدا باید این موضوع را عنوان کنیم وقتی که می‌ گوییم به عنوان مثال سال ۱۴۰۲ منظور شروع فصل ۱۴۰۲ است که از مهرماه شروع می‌ شود، فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌ شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می‌ کند که در حال حاضر که در شهریور ۱۴۰۲ هستیم کمتر از یک یا دو هفته دیگر عملاً فصل کشمشی شروع می‌ شود و این سوال که آیا نرخ انواع کشمش گران می‌ شود یا ارزان بسیار از این مجموعه و مدیر فروش آن پرسیده خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

ابتدا باید مهم‌ ترین عامل در افزایش یا کاهش قیمت کشمش را بپردازیم که در واقع همان میزان موجودی است فصلی که به زودی وارد آن می‌ شویم یعنی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سال بسیار خاصی برای کشمش ایران می‌ باشد مطابق با پیش‌ بینی‌ های شش ماه پیش این مجموعه در تولید کشمش تیزابی دقیقاً همین اتفاق هم افتاده و میزان تولید این محصول چون صادراتی برای آن نبوده بسیار کم شده است، پیش بینی ها به حدود یک پنجم میزان موجودی سال گذشته است چرا چون باغدار و کشاورز به خوبی فهمیده محصولی که تولید می‌ کند صادر نمی‌ شود و محصولی مانند تیزابی اگر صادر نشود روی دست باغدار باقی خواهد ماند.

حال آفتابی محصولی که فقط برای بازار داخل به فروش می‌ رسد، هم به صورت فله‌ ای و کیسه‌ ای که دارای دم، شاخه و بوجاری نشده است و هم به صورت بوجاری شده در کارخانه که به آن کشمش پلویی می‌ گویند. میزان تولید بسیار زیادی را به خود می‌ بیند چیزی در حدود دو برابر سال گذشته حال باغدارانی که محصول تیزابی را تولید نکرده‌ اند رو به تولید کشمشی آورده اند که حداقل فروشش در بازار داخل تضمینی است و آن همان محصول آفتابی می‌ باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در مورد کشمش انگوری که محصول شاخص منطقه تاکستان، ملایر، بناب و ملکان می‌ باشد باید بگوییم میزان تولید این کشمش تغییری نسبت به سال گذشته پیدا نکرده است. حال که دیتاهای جالبی در مورد سه محصول پرفروش و البته پرحجم از نظر میزان تولید در بازار کشورمان به دستتان رسیده در ادامه مقاله به بررسی قیمت‌ های آن در سال آتی خواهیم پرداخت.

محصول انگوری طلایی مناسب برای صادرات به کشورهای عربی ⇓

موجودی کشمش در سال  ۱۴۰۲

قیمت انواع کشمش در تاکستان، ملایر و بناب و ملکان

چرا سه منطقه اشاره شده را می‌ پردازیم، چون اولاً این مجموعه در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و اشراف کاملی روی مناطقی دارد که در بالا به آن پرداخته شد و طبیعتاً اطلاعات زیادی در مورد میزان موجودی و قیمت کشمش سبز و زرد قلمی دیگر محصول پرحجم و پرفروش در بازار داخلی که مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است ندارد پس راجع به محصولاتی نظر می‌ دهد که تخصص تولید و فروش آنها را در اختیار دارد.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

با توجه به بررسی‌ های میدانی و آن اطلاعاتی که در مورد میزان موجودی به عنوان مهم‌ ترین آیتم در بحث قیمت گذاری انواع کشمش پلویی که از بوجاری کشمش‌ هایی به دست می‌ آید که در بالا به آن اشاره شد، انجام شده است لذا باید بدانید که کشمش آفتابی از نظر میزان حجم چون تولیدش بسیار بالا رفته قیمت آن برای شروع فصل کمی کاهشی خواهد بود، کشمش تیزابی چون تولیدش بسیار کم شده قیمتش برای شروع فصل قطعاً افزایشی می‌ باشد و کشمش انگوری هم اندکی کاهش را در آن شاهد هستیم چون در تابستان حتی نرخ فله آن به ۹۰ هزار تومان رسید یعنی خروجی کار در کارخانه چیزی بیش از ۱۲۰ هزار تومان قیمت می‌ خورد و تحت هیچ عنوانی با این قیمت امکان صادرکردن آن وجود ندارد به همین جهت پیش بینی ما قیمت در حدود ۱۱۰ هزار تومان است آن هم با قیمت فله حدوداً ۸۰ هزار تومان.

سه محصولی که در بالا به آن پرداختیم چیزی بین دو سوم تولیدات تمام کشمش ایران را به خود اختصاص می‌ دهد و دانستن باغدار، تاجر، شرکت بازرگانی و حتی کارخانه در مورد مباحث تخصصی که در بالا به آن پرداخته شد از بدیهیات است، به هر حال باید توجه داشته باشید سال خیلی خاصی خواهیم داشت و چالش‌ های بسیاری را پیش رو می‌ بینیم.

محصول پلویی آفتابی که فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

قیمت انواع کشمش در تاکستان، ملایر و بناب و ملکان

کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد کار تولید، بسته‌ بندی و بوجاری انواع کشمش پلویی یعنی همان‌ هایی که در بالا به آن پرداخته شد را در تاکستان استان قزوین انجام می‌ دهد و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز استفاده می‌ کند و شماره تماس مدیر فروش کارخانه خود را در صفحات این سایت قرار داده تا شما به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید.

این مجموعه کشمش های بوجاری شده خود را درون کارتون بسته‌ بندی می‌ کند که برای بازار داخل ۹ کیلویی یا در واقع هشت و نیم کیلو خالص است و برای بازار صادراتی از ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌ کند که توجه داشته باشید آن بسته‌ بندی‌های سلفونی که مربوط به شرکت‌ هایی نظیر گلها، برتر یا گلستان می‌ بینید به این صورت است که این شرکت‌ ها از کارخانه‌ های کشمش نظیر همین مجموعه بار را به صورت کارتونی خریداری و درون بسته‌ بندی خود پر می‌ کنند و در بازار عرضه می‌ کنند و در ادامه لازم به ذکر است که بدانید کشمش کیسه‌ ای یا فله‌ای که برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد و باید آفتاب خشک یا سایه خشک باشد هم در این مجموعه وجود دارد و امکان فروش و قیمت دهی آن برای مشتریان از سراسر ایران امکان‌ پذیر است.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

شما پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ توانید به روز استعلام قیمت بگیرید اقدام به دریافت فیلم و عکس جنس در یکی از شبکه‌های اجتماعی را داشته باشید و در ادامه اگر همه چیز تا به الان مورد تایید بود نمونه فیزیکی دریافت کنید و باز هم در ادامه که تمامی چالش‌ ها برطرف شد، می توانید حضوری برای ثبت سفارش به کارخانه بیایید البته این اتفاق زمانی می‌ افتد که حجم خرید بالا باشد و برای یک تن یا دو تن به ندرت پیش می‌ آید که خریدار حضوری به کارخانه بیاید.

محصول فله ای آفتاب خشک برای مصارف آبگیری ⇓

کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما