فروش عمده کشمش پلویی آفتابی

فروش عمده کشمش پلویی آفتابی و تیزابی از تولیدات تاکستان قزوین که بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصولات را در اختیار دارد در این مجموعه آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید درب کارخانه این نوع کشمش ها را دارند باید با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی آفتابی تاکستان

یکی از محصولاتی که در بازار ایران بسیار پرفروش است و باید گفت پرفروش ترین نوع کشمش در کشور محسوب می شود کشمش پلویی آفتابی است اما این محصول چیست، در کجا تولید می شود و قیمت آن به چه صورتی عرضه می گردد؟

 

وقتی که باغدار و کشاورز در اواسط شهریورماه قصد چیدن انگور را دارد تصمیم می‌گیرد که این محصولات را تبدیل به چه نوع کشمشی کند که یکی از همین محصولات، کشمش آفتابی می‌باشد یعنی محصولی که در آفتاب خشک شده است که طبیعتاً دم دارد، شاخه دارد و خاک هم به گوشت کشمش چسبیده است و در کیسه بسته بندی آن انجام می شود.

 

وقتی که این محصول آماده شد به همان صورت که به آن کشمش فله ای گفته می‌شود فروش آن را انجام گرفته و یا اینکه برای فرآوری و بسته‌بندی به کارخانه‌ های فرآوری این کار می فروشد.

 

در کارخانه، این محصولات را بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای فرآوری و سورتینگ روی آن انجام گیرد، به محصول خروجی درجه یک کشمش آفتابی در کارخانه، کشمش پلویی آفتابی گفته می‌شود که برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش و ۰.۵ کیلو وزن کارتون هستند بسته بندی آن انجام گرفته و به فروش می رسد.

فروش کشمش آفتابی

قیمت عمده کشمش پلویی

همانطور که در ابتدای متن گفته شد منطقه تاکستان برترین تولید کننده این محصولات در کشور محسوب می شود و شهر ملایر استان همدان با وجود اینکه یکی از تولیدکنندگان بزرگ این نوع کشمش می باشد اما کیفیت خروجی آن در مقایسه با محصول تاکستان غیر قابل مقایسه است و قیمت بالاتر تاکستان هم به همین جهت است.

 

لازم به ذکر است که تاکستان نیست که فقط این محصول را تولید کند، بلکه مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین هم آن را در حجم بسیار بالایی تولید کرده و در حقیقت تامین کنندگان کشمش کارخانه های تاکستان می باشند از جمله کارخانه تولیدی کشمش آراد.

 

در حال حاضر یعنی اواسط خرداد ۱۴۰۰ هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی با بهترین کیفیت ممکن برای مراکز پخش، ۲۰۶ هزار تومان فاکتور می شود که طبیعتا اگر حجم خرید شما پایین باشد به عنوان مثال ۱۰ یا ۲۰ کارتون کمی گرانتر برای مشتری قیمت خواهد خورد.

 

از طرفی علاوه بر اینکه مشتری می‌تواند خرید حضوری در این مرکز داشته باشد امکان ثبت سفارش به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه محفوظ می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما