فروشنده عمده کشمش آفتابی ارزان

فروشنده عمده کشمش آفتابی با قیمت ارزان تر از بازار در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید این محصول آفتاب خشک و شیرین را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه که راه های ارتباطی ایشان در صفحات این سایت نیز قرار گرفته تماس بگیرند.

فروشنده کشمش ارزان

کشمش آفتابی به صورت فله و کارتون شده

کشمش آفتابی از آن دست محصولاتی می باشد که تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور و کشمش این محصول را نیز تولید می کنند به این علت که روال تبدیل انگور به این نوع کشمش بسیار ساده است به این صورت که انگور را در اواسط شهریورماه می چینند و آن را بر روی زمین که ممکن است همان باغ یا بر روی آسفالت باشد پهن می کنند تا تبدیل به کشمش آفتابی شود.

 

تنها ریسکی که این روش دارد این است که اگر بارندگی در حین پروسه تولید پیش بیاید (ممکن است بین دو الی سه هفته طول بکشد) احتمال دارد خسارت زیادی به باغدار و کشاورز وارد گردد. اما در کشمش تیزابی چون پروسه تولید بین ۵ تا ۶ روز است لذا ریسک اینکه باران بیاید خیلی کمتر است به همین جهت درصد زیادی از باغداران این نوع محصول را در دستور کار تولید خود قرار می دهند.

 

اما اگر کشمش را شما به صورت فله و به صورت فرآوری نشده نخواهید باید در کیسه و گونی بسته‌بندی آن انجام گیرد که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهد بود، اما اگر کشمش آفتابی برای فرآوری به کارخانه آورده شود تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که بسته‌ بندی آن کارتونی است و برای بازار داخلی عموماً از ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون استفاده می شود.

کشمش آفتابی ارزان

فروشنده ارزان انواع کشمش

اینکه می گوییم ارزان به معنای این نیست با کیفیت یکسان نسبت به سایر تولیدکنندگان ارزانتر از آنها به شما بار بدهیم. یک واقعیتی در مورد انواع کشمش و سایر خشکبار وجود دارد و آن این است که به همان اندازه که کیفیت دریافت می کنید باید بهای آن را نیز بپردازید چون امکان شیطنت کردن در این محصولات بسیار بالاست.

 

مثالی برای شما می زنیم: در کشمش آفتابی متاسفانه البته رسم است برای آنکه قیمت آن را پایین بیاورند در میان بار (عموما در کشمش فله ای این اتفاق می افتد) غوره قاطی می کنند و به این صورت قیمت محصول نهایی را پایین‌ تر می آورند غافل از اینکه مشتری نمی داند و اگر می خواهد مطمئن شود مجبور است دانه دانه کشمش ها را بخورد تا متوجه شود کدام ترش هستند و کدام شیرین.

 

لازم به ذکر است که تولیدات این مرکز عموماً از کشمش تاکستان است به این جهت که کارخانه این مجموعه نیز در همین شهر واقع شده اما به عنوان مثال کشمش طلایی را از ملکان و یا انواع مویز را از استان فارس برای عرضه به مشتریان آماده و بسته بندی می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما