نازلترین قیمت کشمش قرمز فله ای

کشمش همان انگور خشک شده است  که سرشار از کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم و ویتامین های گروه ب است.

کشمش انواع مختلفی دارد. کشمش سبز قلمی ، کشمش آفتابی ، کشمش تیفی ، کشمش زرد ( دودی ) و کشمش مویز از انواع کشمش ها هستند. کشمش سومین محصول صادراتی غیر نفتی ایران است و در بازار ایران جایگاه ویژه ای دارد .

کشمش قرمز و کشمش پلویی از انواع دیگر کشمش ها هستند.

نازلترین قیمت کشمش قرمز فله ای

آشنایی با کیفیت کشمش قرمز فله ای

آشنایی با کیفیت کشمش قرمز فله ای کشمش قرمز پلویی خواص مضاعفی نسبت به دیگر کشمش ها دارد در هر ۱۰۰ گرم کشمش قرمز ۷۴۹ میلی گرم پتاسیم و ۲۹۹ کالری انرژی موجود است. کشمش قرمز در پوینگ ها ، دسر ها ، کوکی ها ، کیک ها و انواع طعم دهنده های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. و این کیفیت کشمش قرمز نسبت به دیگر کشمش ها را نشان می دهد.

کشمش طبیعی خواص بی شماری دارد که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم:

۱ ) جوانسازی پوست : آنتی اکسید های فراوان کشمش باعث تولید کلاژن و الاستی در بدن می شوند و که رفع کننده قوی چین و چروک پوست صورت است.

۲ ) درمان آکنه و جوش صورت : منیزم و پتاسیم موجود در کشمش باعث سم زدایی و پاک سازی در خون می شوند همچنین استفاده انواع کشمش باعث سم زدایی کبد می شود.

۳ ) درمان شوره سر : آنتی اکسیدان های کشمش از طریق فولیکوا مو وارد سر می شوند و به درمان شوره سر می پردازند.

۴ ) تقویت و افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو : مقدار زیاد آهن موجود در کشمش باعث خون رسانی به پوست سر می شوند .  و آنتی اکسیدان های کشمش از ریزش مو جلوگیری می کنند.

این ماده مغذی خواص دارویی بیشماری نیز دارد مانند :

۵ ) درمان دیابت و قند خون : همه ما دیده ایم مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی را که به جای استفاده از قند از کشمش  در کنار چای استفاده می کنند افراد دیابتی که کشمش استفاده می کنند تا ۱۹ درصد کمتر از دیگر افراد  دیابتی گلوکز در خونشان دارند. در کشمش مقدار زیادی فیبر و قند طبیعی وجود دارد که با افزایش تولید انسولین در بدن باعث کاهش قند خون می شوند.

۶ ) لاغری و کاهش وزن : مقادیر فیبر که در کشمش وجود دارد می تواند با کاهش اشتها به لاغری کمک کند همچنین مصرف کشمش در صبحانه و میان وعده انرژی زا بوده و از پرخوری جلوگیری می کند.

قیمت انواع کشمش قرمز فله ای

قیمت انواع کشمش قرمز فله ای مصرف زیاد انواع کشمش قرمز باعث بهبود روند عملکرد قلب می شود.  همان طور که گفته شد کشمش سومین محصول صادراتی غیرنفتی ایران است.

رنج قیمت انواع مختلف کشمش در ایران بین ۱۵  هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان است که کشمش حلوایی از ارزانترین آن هست و کشمش ازبک و ملایری از گرانترین آن هاست . میانگین قیمت کشمش قرمز فله ای هم بین ۱۷ تا ۲۳ هزار تومان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما