قیمت کشمش پاک کرده آفتابی در بازار

جهت دریافت لیست قیمت کشمش پاک کرده آفتابی شیرین با نرخی مناسب تر از بازار شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید.

قیمت کشمش آفتابی

کشمش آفتابی شیرین تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شال، اسفرورین و نرجه از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شوند و مهمترین محصولات این مناطق کشمش آفتابی که از آن کشمش پلویی بدست می‌آید و کشمش تیزابی می باشد.

 

این محصولات بی هسته و بی دانه بوده و علاوه بر این که برای بازار داخل عرضه می گردد برای صادرات نیز از آن بهره می برند که حدود ۲۰ کارخانه در این مناطق کار فرآوری و بسته‌بندی آنها را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

 

کشمش تاکستان گرانترین کشمش ایرانی می باشد آن هم به یک دلیل عمده که وجود قند بالا یا اصطلاحاً شیرین بودن محصولات آن است و تقریبا از سراسر ایران از قشم و بندرعباس تا شمال کشور مشتریان این محصول شیرین می باشند.

 

لازم به ذکر است کشمش آفتابی همان فرآوری نشده کشمش پلویی می باشد که محصول پلویی در کارتون و یا بسته بندی های ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی سلفونی عرضه می گردند اما محصول آفتابی در کیسه و گونی به فروش می‌رسد که حال ممکن است یا پاک شده باشد و یا پاک نشده که همراه با شاخه و خاک چسبیده به گوشت کشمش باشد.

کشمش آفتابی پاک کرده

قیمت انواع کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی چه به صورت پاک شده و چه به صورت پاک نشده، هسته دار یا بی هسته، شسته شده و یا شسته نشده در این مرکز وجود دارد و هم در گونی امکان ارسال آن وجود دارد و هم در کارتون.

 

مهمترین کشمش های آفتابی که در این مرکز موجود است می توان به کشمش عسگری، کشمش بی دانه آفتابی و کشمش یا مویز فخری اشاره نمود که همگی از تولیدات تاکستان استان قزوین می باشد و در انبار این مرکز و یا کارخانه موجود است.

 

لازم به ذکر است برای مشتری که حجم بالا این محصولات را بخواهد با کسی که به عنوان مثال خریدار ۵۰ یا ۱۰۰ کیلوگرم است در قیمت اعلام شده باید تفاوت ایجاد شود به همین جهت وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید از شما پرسیده می شود که بار را در چه حجمی می‌خواهید تا مطابق با نیاز شما قیمت داده شود.

 

به عنوان مثال در اواسط بهار ۱۴۰۰ قیمت کشمش فخری به صورت پاک نشده برای مشتری که یک تن این محصول را میخواهد کیلویی ۱۱ هزار تومان قیمت داده می شود اما برای مشتری که ۱۰۰ کیلو از این بار را بخواهد کیلویی ۱۳ هزار تومان قیمت داده خواهد شد و این انگیزه ای می شود برای اینکه مشتری حجم خرید خود را بالاتر ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما