عرضه مستقیم کشمش آفتابی پلویی از کارخانه

عرضه مستقیم کشمش آفتابی پلویی از کارخانه در این مرکز که کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان دارد انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصول سرخ و قرمز رنگ را دارند می توانند با واحد عرضه مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

کارخانه کشمش پلویی

تولید کشمش آفتابی پلویی

از مهمترین کشمش هایی که در بازار ایران بسیار خرید و فروش می‌شود و بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد برای عرضه در بازار داخلی از آن استفاده می کنند کشمش آفتابی پلویی بوده که رنگی سرخ و قرمز دارد و در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در کشورمان تولید می‌شود.

 

کشمش پلویی که در واقع از محصول کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید باید به صورت بی دانه و بی هسته باشد و بهترین تولید کنندگان این محصول در ایران منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان است که اگر به دنبال خرید محصول مرغوب هستید قطعاً باید تولیدات تاکستان را خریداری کنید در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی با کیفیت متوسط و قیمتی ارزان هستید طبیعتاً باید به دنبال خرید تولیدات ملایر باشید.

 

باغداران عزیز کشورمان وقتی که انگور این محصول را در اواسط شهریور ماه چیدند میتوانند آن را یا بر روی آسفالت و یا بر روی زمین یا باغ خود پهن کرده تا نور خورشید که در این وقت شدت بالایی دارد طی دو الی سه هفته آن را تبدیل به کشمش آفتابی کند و طبیعتا این محصول برای تولید کشمش پلویی باید وارد خط تولید کارخانه شود تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد.

عرضه کشمش آفتابی

عرضه مستقیم کشمش از کارخانه

مشتری و خریدار این شانس را در این مرکز دارد که به صورت مستقیم خرید خود را از کارخانه انجام دهد به این صورت که اگر شما تاجری باشید که برای بازار داخل کار می‌کند و یا امر صادرات فعالیت دارد می تواند بدون واسطه با کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش در این مرکز همکاری داشته باشد.

 

علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش طلایی، کشمش خرمایی و کشمش تیزابی هم در این مرکز با کیفیت درجه یک و مرغوب هم تولید می‌شود که قابلیت صادرات و یا فروش در بازار داخلی را هم دارد.

 

کارتون های این مرکز برای صادرات ۵ لایه است و ۱۰ کیلویی خالص که امکان پر کردن کشمش در کارتون ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد اما برای بازار داخل فقط و فقط از کارتون ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون استفاده می شود.

 

اگر قصد شما همکاری طولانی مدت و فعالیت مدت بالا باشد می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی هماهنگ کنید تا کشمش ها در کارتون هایی که اطلاعات شما و یا شرکتتان بر روی آن نقش بسته پر گردد که هر چند این مورد هزینه‌ بر و زمان‌ بر خواهد بود که برای جزئیات بیشتر می توانید با ایشان تماس تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما