فروش کشمش آفتابی فله ای

فروش کشمش آفتابی به صورت فله ای و در کیسه که در آفتاب و به صورت طبیعی خشک می شود در این مرکز که خود، کار تولید آنها را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد صورت گرفته و مشتریان می توانند خرید حضوری و درب کارخانه داشته باشند.

فروش کشمش فله ای

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک از جمله محصولاتی می باشد که به علت سادگی در تولید تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور این محصول را هم تولید می‌کنند و می‌ توان هم آن را به صورت فله ای و در کیسه که فرآوری نشده و همراه با دم و شاخه است به فروش رساند و هم به صورت فرآوری نشده که در کارتون یا سلفون بسته بندی آن انجام می شود.

 

باغدار در اواسط شهریور ماه وقتی که انگور آن را چید آن را بر روی زمین که ممکن است همان باغ یا بر روی آسفالت باشد، انگورها را پهن می‌کند تا آرام آرام از طریق آفتاب طی دو الی سه هفته ای انگور تبدیل به کشمش شود.

 

با وجود اینکه مناطق اصلی تولید کشمش آفتابی در ایران را می توان منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بوانات استان فارس، ابهر استان زنجان و کاشمر استان خراسان رضوی نام برد اما اگر به دنبال بهترین کیفیت این نوع محصول هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید چرا که علاوه بر اینکه قند بسیار بالایی این محصول دارد بلکه ظاهر شکیل تری هم به خود اختصاص می دهد.

فروش کشمش آفتابی

فروش انواع کشمش آفتابی

همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد کشمش آفتابی از جمله محصولی به شمار می‌رود که هم فرآوری نشده آن به فروش می‌رود و هم فرآوری شده آن که هر دوی این محصولات در سراسر ایران مشتریان خاص خود را دارد.

 

این مرکز هم، در تاکستان استان قزوین سایت تولیدی دارد و هر دو محصولی را که در بالا به آن پرداخته شد امکان فروش و عرضه آن وجود دارد، چه کشمش آفتابی به صورت فرآوری نشده و در کیسه و چه فرآوری شده این محصولات در کارخانه که روغن پارافین خوراکی هم در انتها به آن می‌زنند که البته کیفیت این محصول درجه یک و بدون دم می‌باشد و به آن کشمش پلویی می گویند.

 

اگر به دنبال خرید این محصولات در کیسه هستید بدانید که در بسته بندی های ۲۰ و ۴۰ کیلویی این کار انجام می گیرد ولی اگر آنها را به صورت فرآوری شده می خواهید کارتون هایی که برای این منظور در نظر گرفته می‌شود ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون می باشد.

 

خرید شما در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه و یا انبار فله باشد و یا به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید. لازم به ذکر است برخی از مشتریان ما خارج از کشور هستند یعنی با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت می‌کنند و مابقی کارها نظیر گمرک، قرنطینه و استاندارد را خود این مرکز انجام داده و بار، در هر جایی از دنیا که مشتریان باشند برایشان ارسال خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما