قیمت کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان قزوین

جهت استعلام قیمت کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان قزوین که بهترین تولیدکننده این محصولات در ایران محسوب می شود می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش آراد جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی تاکستان

تولید کشمش پلویی آفتابی در تاکستان

تقریباً تمام مناطق تولید کننده انگور در کشورمان کشمش آفتابی را هم تولید میکنند از این جهت که روال تولید آن بسیار ساده است و کافیست وقتی که انگور را چیدند آن را بر روی زمین که می تواند همان باغ باشد و یا روی آسفالت پهن کرده تا نور آفتاب آن را آرام آرام طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش آفتابی کند.

 

در کشورمان محصول آفتابی هم در نوع هسته دار تولید می گردد و هم در نوع بی هسته، اما برای تولید کشمش پلویی که در کارخانه این کار صورت می‌گیرد محصول ابتدایی که همان کشمش آفتابی می باشد و قرار است بر روی خط تولید ریخته شود تا کارهای فرآوری روی آن انجام گیرد حتما باید بی دانه یا بی هسته باشد.

 

لازم به ذکر است محصول آفتابی هم به صورت فرآوری شده که همان محصول پلویی می باشد به فروش می‌رود و هم فرآوری نشده که ما آن را ما با نام کشمش آفتاب خشک می‌شناسیم و این محصول دومی مشتریان خاص خود را دارد که به صورت کیسه ای کار بسته بندی و ارسال آنها هم انجام می‌شود.

 

از طرفی مناطق اصلی که محصول آفتابی را تولید می کنند باید به ملایر همدان، تاکستان قزوین، بوانات استان فارس و نیز ابهر استان زنجان اشاره کرد اما بهترین کیفیت این محصولات در کشورمان مربوط به منطقه تاکستان و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه می باشد.

قیمت کشمش آفتابی

قیمت کشمش پلویی مجموعه آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و طبیعتا از محصولات همین منطقه که بهترین نوع و مرغوب ترین این محصولات در کشورمان هست استفاده کرده و هم به صورت فله ای و در کیسه به فروش می‌رساند و هم به صورت فرآوری شده که نام آن پلویی می‌باشد در کارتون های ۹ کیلویی در بازار کشورمان عرضه می‌کند.

 

نکته مهم قیمت رقابتی این مجموعه است، در این مرکز کشمش پلویی آفتابی در کارتون ۹ کیلویی با بهترین کیفیت ممکن برای مراکز پخش یعنی یک تن به بالا ۲۰۶ هزار تومان در اواخر خرداد ۱۴۰۰ فاکتور می‌شود در صورتی که همین محصول دقیقا با همین شکل و ظاهر و مرغوبیت در کارخانه های همجوار این مرکز بین ۲۱۰ تا ۲۱۵ هزار تومان قیمت داده می شود.

 

لازم به ذکر است این محصول فقط برای بازار داخلی و بازار ایران عرضه می گردد و برای صادرات مناسب نیست.

 

نکته مهمی که باقی می ماند این است که بر روی کارتون هایی که این مرکز کشمش را در آن پر می‌کند هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد و این برای مشتری می‌تواند بسیار عالی باشد چرا که از خریدار خود دور نخواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما