کشمش تاکستان را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات ایران، کشمش تاکستان نام دارد که اگر قصد خرید مستقیم و تهیه آن را به صورت بدون واسطه دارید مقاله زیر را به دقت مطالعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و کشمش در ایران شناخته می شود و محصولات آن علاوه بر اینکه برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد جهت صادرات بسیار از آن استفاده می کنند چون تولیدات بسیار باکیفیتی دارد و مشتریان مخصوصی در داخل و خارج به دنبال تهیه این نوع کشمش هستند.

یکی از ویژگی هایی که هر کشمش باید داشته باشد میزان قند و شیرینی محصول است، محصول تاکستان چه انگور و چه کشمش آن دارای بالاترین درصد قند و شیرینی در کشورمان می باشد. به دلیل علمی هم این اتفاق می‌ افتد و آن این است که چون دیرترین منطقه‌ای در ایران است که انگور را می چینند که حتی تا اوایل مهرماه هم طول می کشد و این پروسه باعث می گردد قند محصول در بالاترین میزان خود باشد و اصطلاحاً انگور پس از قوام یافتن چیده خواهد شد نه در شهری مانند کاشمر استان خراسان که در اوایل شهریور چیدن انگور صورت می گیرد.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

موضوع بعدی شاید جنس خاک این منطقه از ایران است که باعث می گردد انگوری که تبدیل به کشمش می شود دارای یکنواختی رنگ و طعم بیشتری باشد و البته خود باغدار و کشاورز روی این اتفاق تاثیر گذار نیستند اما کمی گران تر بودن محصولات تاکستان نسبت به سایر مناطق ایران، به همین جهت است.

به صورت کلی تخصص و تبحر باغداران و کشاورزان شهر تاکستان و اطراف آن نظیر شال، نرجه، اسفرورین و اک تولید انواع کشمش آفتابی و کشمش تیزابی است که به تازگی کشمش طلایی هم تولید می کنند با همان کیفیتی که در شهر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می شود و وجود حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بوجاری این محصولات را انجام می دهند.

محصول تیزابی گوگردی که هم برای بازار داخلی مناسب است و هم صادرات ⇓

کشمش تاکستان قزوین

انواع کشمش تاکستان

در بالا به صورت مختصر انواع کشمش این منطقه گفته شد اما باید بدانید که همان کشمش آفتابی بر دسته های مختلفی می باشد که یا محصول باغدار است و دارای دم و شاخه بوده یا دستچین باغدار که همان محصول را به صورت دستی تمیز و به صورت سنتی پاک می کند، ممکن است این محصول هسته دار یا بدون هسته باشد و جالب آنکه همین کشمش آفتابی را اگر به کارخانه بیاوریم و کارهای بوجاری و فرآوری را روی آن انجام دهیم محصول دیگری از دل آن بیرون می آید که به آن کشمش پلویی می گویند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش تیزابی محصول دیگری است که در این شهر کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود که فروش فله آن توجیه ندارد و فقط نمونه بوجاری شده آن را می توان برای بازار داخلی استفاده نمود و هم صادرات که البته دو حالت از دل آن بیرون می آید که یا به صورت گوگردزده است که رنگ آن قهوه ای روشن می شود و یا به صورت بدون گوگرد که رنگ آن قهوه‌ای تیره است که به آن کشمش خرمایی می گویند.

کشمش انگوری، کالیفرنیا یا زرد که بیضی شکل است و بدون هسته، محصول دیگری است که چند سالی در شهر تاکستان توسط بارگاه داران آماده می شود و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص فروش آن را در بازار جهانی انجام می دهند.

نمونه های دیگر، انواع مویز هستند که مویز فخری و مویز شانی بیشترین میزان تولید را در این شهر به خود اختصاص داده و این محصولات به صورت فله ای و بوجاری نشده در اختیار مشتریان قرار می گیرد، حال به صورت کیسه ای ممکن است عرضه آن انجام شود و یا به صورت کارتون شده که کارتون سفید بوده و ۱۰ کیلویی خالص هم می باشد.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما نمونه کشمش های قلمی و کشیده ای که شما در بازار می بینید مربوط به مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی و بوانات و دشمن زیاری استان فارس می باشد که جنس انگور و نوع خشک کردن آن میوه، باعث می‌شود شکل محصول قلمی شود ولی در شهر تاکستان و نواحی اطراف آن تا ملایر یا بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی این محصولات تولید نمی شوند.

محصول آفتاب خشک فله ای، مناسب برای آبگیری ⇓

انواع کشمش تاکستان

چگونه کشمش تاکستان را مستقیما خریداری کنیم؟

موضوع مهمی که خیلی از خریداران و مشتریان به آن می اندیشند و هر نوع محصولی را که می خواهند و در اینترنت به دنبال آن هستند این است که بتواند از تولیدکننده و کارخانه به صورت مستقیم خریداری نمایند اما خوب باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که خرید کیلویی هم از کارخانه ها امکان پذیر نیست و طبیعتاً یک حداقل فروشی برای این مراکز باید در نظر گرفته شود.

یکی از همین مراکز که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده مجموعه تولیدی کشمش آراد است که علاوه بر تولید محصولات فله آفتاب خشک و سایه خشک که با کیسه و گونی عرضه آن انجام می گیرد و علی الخصوص برای مصارف آبگیری بسیار کاربرد دارد بلکه به علت داشتن یک مرکز تولیدی مجهز و پیشرفته در این شهرک صنعتی کار بوجاری و فرآوری کشمش های اشاره شده را انجام داده و همان محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد با قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

جالب آنکه فروش مستقیم خود را نیز با ایجاد سایت های متعدد خودش انجام داده و برعکس تمامی سایت هایی که در فضای مجازی کار می‌ کنند و همگی واسطه و دلال هستند این مجموعه فروشنده مستقیم محصولات خود است و باید توجه داشته باشید برای کشمش کارتونی حداقل ۲۰ کارتون و برای محصولات فله ای حداقل ۱۰۰ کیلو باید لحاظ گردد و پایین تر از این میزان فروش صورت نمی گیرد.

این تضمین در این مجموعه داده می‌ شود که بهترین قیمت ممکن در ازای کیفیت به مشتریان ارزانی می شود شما حتی اگر یکبار حضوری به کارخانه بیاید، البته بعد از هماهنگ کردن با مدیر فروش کارخانه نمونه جنس از این مرکز گرفته و به مراکز دیگر بروید پس از استعلام قیمت از آن مراکز متوجه این موضوع خواهید شد که نرخی که در این مجموعه به مشتریان داده می شود بسیار مناسب و رقابتی می باشد و شما می توانید تصمیم بگیرید که خرید از کدام مرکز برایتان می تواند به صرفه تر باشد.

محصول پلویی آفتابی، همان بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

چگونه کشمش تاکستان را مستقیما خریداری کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما