کشمش آفتابی پکتین دار | دروغ یا واقعیت؟

یکی از سوال هایی که مشتریان کشمش آفتابی وقتی که با این مجموعه تماس می گیرند، میپرسند این است که آیا کشمش شما پکتین دار است یا خیر، اما در این مقاله به این مورد می پردازیم که آیا این موضوع واقعیت دارد یا دروغ است.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

پکتین چیست؟

پکتین یک فیبر قدرتمند است که به‌ صورت غیرآزمایشگاهی در بسیاری از گیاهان و سبزیجات به وجود می آید. بیشترین پکتینی که می توان آن را پیدا کرد در میوه‌های رسیده نشده خواهد بود که وقتی میوه رسیده و چیده می شود میزانش کم خواهد شد. بیشترین میزان پکتینی که می توان آن را یافت، قسمت سفیدرنگ داخلی پوست مرکبات و نیز تفالۀ سیب است (پکتین مرکبات نسبت به سیب باکیفیت تر است.) اما در ضایعات گیاه آفتابگردان و نیز هویج می توان آن را پیدا کرد، لازم به ذکر است که موز هم دارای پکتین زیادی است.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

عموما پکتین میوه ها در پوست آنها است و برخی میوه‌ها که قابلیت خوردن با پوست را دارند می توانند منبع خوبی برای آن در نظر گرفته شوند که از آن جمله می توان به توت‌، هلو، زردآلو، گیلاس و انگور اشاره کرد. این ماده باعث افزایش دفع مواد زائد از روده خواهد شد که خود عامل مهمی برای دور شدن از بیماری های گوارشی خواهد بود و چون با چربی ها ترکیب شده و آن ها را دفع می کند سبب کاهش امراض قلبی-عروقی و در ادامه آن کمک به کاهش وزن خواهد کرد.

به همین جهت ماده اشاره شده به وفور در انگور یافت می شود و میوه خشک شده آن که کشمش می باشد دارای مقادیر زیادی از ماده اشاره شده که خواص آن در بالا گفته شد و هسته دار بودن و یا نبودن محصول هیچ تاثیری در میزان پکتین این میوه نخواهد داشت. در پایین ارزش غذایی این ماده را می بینید.

پکتین چیست؟

کشمش آفتابی پکتین دار

اما کشمش آفتابی پکتین‌ دار محصولی است که خیلی‌ها در ایران به دنبال خرید آن هستند و وقتی که با این مجموعه و مدیر فروش آن ارتباط می‌گیرند این مورد را عنوان می‌کنند که ما به دنبال خرید این محصول می‌باشیم اما به واقع کشمش آفتابی پکتین دار چگونه محصولی است و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

فرمول خیلی ساده است کافیست همان انگوری را که باغدار چیده و آن را در مقابل آفتاب و یا سایه پهن می‌ کند تا کشمش تولید گردد، ماده‌ ای که در بالا به آن پرداخته شد بر روی آن باقی می‌ماند و دارای خواص اشاره شده می باشد. لازم به ذکر است اگر از مایع تیزاب برای خشک کردن انگور استفاده گردد دیگر این ماده بر روی آن شکل نمی‌گیرد و تنها زمانی میزانش به همان اندازه خود میوه باقی می‌ماند که به صورت طبیعی عمل خشک شدن آن انجام گردد.

تقریبا تمام کسانی که به دنبال خرید محصول آفتابی که پکتین داشته باشد می گردند این است که به دنبال مصارف آبگیری از آن می‌ باشند و اینکه کشمش حاصل این ماده را داشته باشد برایشان بسیار مهم است به همین جهت سال‌ها دلال‌ها بر روی همین ماده و این موضوع بسیار مانور داده و به این ترتیب سعی در فروش محصول خود دارند حال چه میزان برای مصارف مورد نظر کاربرد داشته باشد یا خیر را در پایین به آن می‌ پردازیم.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

نکته مهم دیگر در مورد محصول آفتابی پکتین‌ دار وجود دارد این است که تحت هیچ عنوانی نباید شسته شود و اگر محصول اشاره شده شسته شود علی الخصوص در خط تولید کارخانه، دیگر پکتینی بر روی آن باقی نمی‌ ماند پس می‌توان به این صورت نتیجه‌گیری کرد که کشمش آفتابی که یا سایه خشکی که به صورت طبیعی خشک شده است را نشورند تبدیل به محصولی می‌شود که خیلی‌ ها به دنبال خرید آن هستند و اصلاً هم فرقی ندارد برای کدام ناحیه از کشورمان باشد تاکستان استان قزوین یا بوانات استان فارس.

کشمش آفتابی پکتین دار

اما چرا مشتریان به دنبال خرید محصولی با پکتین می گردند؟

اما نکته‌ای که باقی می‌ ماند این است که بپردازیم چرا خریداران به دنبال خرید محصولی هستند که پکتین داشته باشد، باید توجه داشته باشید که در بالا به این پرداخته شد چون خریداران برای مصارف آبگیری به دنبال خرید محصول اشاره شده هستند باوری وجود دارد که اگر کشمش آفتابی یا سایه خشک فرقی ندارد پکتین داشته باشد باعث تولید مخمر به صورت طبیعی برای مصارف اشاره شده خواهد بود که ارزش آن را بالا می‌برد.

اما آیا پکتین واقعاً مخمر طبیعی تولید می‌کند باید در پاسخ گفت خیر اصلاً به این صورت نیست بلکه کپک کشمش ایجاد مخمر خواهد کرد موضوعی که در آزمایشگاه ثابت شده و تمام آن حرف‌ هایی که در اینترنت توسط دلالان زده می‌شود کاملا اشتباه بوده و برای این دوستان سودآوری بالایی دارد که محصول خود را با نام محصول پکتین‌ دار به فروش برسانند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

پس فرقی ندارد شما کشمش آفتابی پکتین‌ دار شسته نشده بخرید یا کشمش آفتابی که پکتین ندارد و شسته شده است، مهمترین اصل داشتن کپک در کشمش است که همان باعث تولید مخمر می‌ شود و برای مصارف آبگیری می‌تواند بسیار عالی باشد، هر چند که خیلی از دوستان برای مصارف اشاره شده از مخمرهای صنعتی هم استفاده می‌کنند و حتی جالب آنکه وقتی کشمش آفتابی پکتین‌ دار خریداری می‌کنند ابتدا آن را می‌ شورند و بعد از آن استفاده می‌ کنند یعنی در واقع مطابق تعریف خودشان پکتینش از دست رفته اما همچنان معتقدند خرید محصول اشاره شده باعث تولید مخمر طبیعی می‌شود.

متاسفانه سال‌ها است که دلال‌ها به دنبال هر بهانه‌ای می‌گردند تا محصول خود را گران‌تر بفروشند و از این عدم اطلاع مشتری نهایت سوءاستفاده را ببرند اما باید توجه داشته باشید خرید محصول اشاره شده حدود ۱۵ درصد از نمونه شسته شده گران‌تر است و محصول گرانتر حاشیه سود مناسب‌تری دارد. حتی زمانی که پیش می‌آید محصول کمیاب می‌شود و به این صورت باز می‌توان با حاشیه سود بالاتری هم آن را فروخت چون محصول اشاره شده محصولی است که تقریباً از سراسر ایران مشتری دارد و به دنبال خرید بالاترین کیفیت آن هستند.

مشتریانی که به دنبال خرید محصول آفتابی یا حتی سایه خشک برای مصارف آبگیری هستید این موضوع را بدانید که شما به چند عامل برای خرید کشمش مورد نظر نیاز دارید که در پایین به آن می‌پردازیم:

  1. قند محصول بالا باشد.
  2. حتی الامکان محصول بدون هسته یا بدون دانه باشد.
  3. تحت هیچ عنوانی از گوگرد و روغن پارافین خوراکی استفاده نگردد استفاده از تیزاب مشکلی ندارد هرچند توصیه این است که از این مایع هم استفاده نشود.
  4. در محصول اشاره شده غوره وجود نداشته باشد، متاسفانه سال‌ ها است که دلال‌ها در میان محصولی که می‌خواهند بفروشند غوره مخلوط می‌کنند (غوره نصف کشمش قیمت دارد.) چون شباهت بسیار زیادی به کشمش دارد و به این صورت می‌توانند سود بیشتری عایدشان گردد.

آفتابی شسته شده ⇓

اما چرا مشتریان به دنبال خرید محصولی با پکتین می گردند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما