تولید کننده کشمش پلویی اعلا

تولید کننده کشمش پلویی با کیفیت اعلا در این سایت حضور داشته و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با مرغوبیت بالا دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و درخواست استعلام قیمت و سپس ثبت سفارش نمایند.

 

محصول پلویی زرد ⇓

تولید کننده کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی مرغوب

یکی از بهترین محصولات تولید شده در کشورمان انواع کشمش پلویی می باشد، محصولاتی که ظاهری گرد دارند و اندازه آنها از ۱۰ میل کوچکتر است و به صورت بی دانه و بی هسته موجود می باشند و به این جهت به نام پلویی مشهور شدند چون از قدیم الایام جهت طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

 

مناطق زیادی هستند که کشمش پلویی را تولید می‌کنند و تقریباً در اکثر شهرهایی که انگور بی دانه در اختیار دارند آن را تولید می کنند اما اگر قرار باشد برترین آن‌ها را نام ببریم از نظر حجم و کیفیت، باید به نام تاکستان قزوین و ملایر همدان اشاره نمود که درصد قابل توجهی از این محصولات را در کشورمان، تامین و عرضه می کنند.

 

در این مجموعه هم این محصولات با کیفیت اعلا تولید می گردد تولیداتی که مربوط به منطقه تاکستان هستند و اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می‌دانید که این شهر برترین تولید کننده کشمش پلویی در ایران از نظر کیفیت و رنگ و طعم محصول می باشد.

 

محصولات اشاره شده در رنگهای مختلفی تولید می شود که باید به زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ اشاره نمود که هر چهار نوع این محصولات در این مجموعه در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل و کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول پلویی تیزابی یا قهوه ای روشن ⇓

کشمش پلویی اعلا

فروش مستقیم کشمش

در این مجموعه فروش کشمش پلویی به صورت مستقیم و بدون واسطه است یعنی شما درب کارخانه انواع محصولات را خریداری می کنید به این صورت که با شماره تماس مدیر فروش کارخانه ابتدا ارتباط تلفنی گرفته، استعلام به روز قیمت نمایید و سپس در صورت رضایت ثبت سفارش خود را انجام دهید و بار، بارگیری شده و شما درب انبارتان می توانید تسویه را انجام دهید.

 

امکان خرید حضوری هم برای حجم بالا و تناژ برای مشتری وجود دارد و شما در هر جای ایران که هستید می توانید با هماهنگی کردن با جناب آقای عینی این مورد را انجام دهید و پس از بازدید بار در انبار اقدام به خرید نمایید.

 

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش از شروع فصل که حدود دو ماه و نیم از آن می گذرد بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد رشد قیمت داشته است، به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که در اواسط شهریور ماه ۲۴۰ هزار تومان فاکتور می شد در حال حاضر ۴۰۰ هزار تومان فاکتور می شود.

 

به همین جهت اگر قصد خرید محصول را دارید کاری به قیمت های درج شده در سایت ها نکنید و باید به روز با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید و به روز استعلام قیمت نموده و سفارش را طی ۲۴ ساعت قطعی کنید، چرا که امکان افزایش حتی طی یک روز هم وجود دارد که البته کارخانه دار از این موضوع خوشحال نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما