مرکز فروش کشمش ضایعاتی کاشمر

شهرهای کاشمر و ملایر از مرکز های اصلی تولید و فروش عمده کشمش با قیمت ارزان محسوب می‌شوند و کشمش ضایعاتی نیز در این شهرها به فروش می‌رسد، به دلیل تولید کشمش به روش سنتی در این شهرها ضایعات عمده ای به وجود می‌آید.

فروش کشمش ضایعاتی در اکثر استان های ایران و کارخانه های تولید کشمش انجام می‌شود و کشمش ضایعاتی کاشمر که کاشمری ها به آن گله هم می‌گویند نیز در کشور بسیار معروف است و کشمش ضایعاتی از پرفروش‌ ترین نوع کشمش است.
مرکز فروش کشمش ضایعاتی کاشمر

موارد مصرف کشمش ضایعاتی کاشمر

موارد مصرف کشمش ضایعاتی کاشمر کشمش ضایعاتی به ضایعات کشمش گفته می‌شود و از کشمش سالم تهیه می‌شود و به دو روش تهیه می‌شود:

یکی به روش دور ریز یعنی قبل از تولید نهایی کشمش است و روش دیگر بعد از کشمش شدن است که به آن کشمش زیر سیمی هم گفته می‌شود و در قالب کشمش های درجه دو و درجه سه قرار میگیرند.

 

کشمش ضایعاتی کاشمر مصرف بالایی دارد و حتی این کشمش را به دلیل قیمت مناسب آن، صادر نیز می‌کنند. از موارد مصرف کشمش ضایعاتی با توجه به قیمت مناسب آن می‌توان به استفاده از آن در: تولید الکل صنعتی و طبی، شکلات سازی و قنادی ها، تولید شیره انگور، سرکه انداختن و برای خوراک دام و زنبور عسل و در بسیاری از کارخانه ها برای تولید کیک و شیرینی، نام برد.

 

از کشمش ضایعاتی در تهیه ی برخی غذاها نیز استفاده می‌شود. کشمش ضایعاتی کاشمر تخمیر پذیری بسیار بالایی دارد.

خرید عمده کشمش ضایعاتی کاشمر

خرید عمده کشمش ضایعاتی کاشمر کشمش ضایعاتی کاشمر کاملا ارگانیک است و به کشمش شیره دار نیز معروف است و به صورت کیسه ای و یا سورت شده به فروش می‌رسد و برای خرید آنها بهتر است که با کارخانه های تولید کشمش در کاشمر ارتباط داشت. این کشمش یکی از پرفروش‌ترین و گران قیمت ترین ضایعات در بازار کشمش ایران است و به کشور های دیگر نیز صادر می‌شود. این کشمش در داخل کشور معمولا به صورت کیسه ای فروخته می‌شود و نسبت به کیفیت آن قیمت متفاوتی دارد.

 

کشمش ضایعاتی کاشمر به صورت عمده و در کیسه هایی با وزن های مختلف و یا بی دم و تمیز می‌شود و در داخل کارتون ها ریخته می‌شود، به فروش می‌رسد که بسته بندی کارتنی مشتری بیشتر و سود بیشتری دارد. بهترین فصل برای خرید کشمش ضایعاتی با قیمت مناسب همان فصلی است که تولید می‌شود.

 

قیمت این محصولات بیشتر در اول مهر تعیین میشود و امکان خرید و عرضه آن فراهم می‌شود و خریداران میتوانند محصول مورد نظر خود را هم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت های و فروشگاه های اینترنتی معتبر در وزن دلخواه تهیه کنند و یا با مراجعه حضوری به کارخانه های تولید کننده این محصول را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما