صادرات انواع کشمش ضایعاتی تاکستان

نام دیگر کشمش ضایعاتی تاکستان، کشمش درجه سه می باشد. تاکستان یکی از بزرگترین و مهم ترین مراکز تولید کشمش در کشور محسوب می شود. به دلیل این که در تولید کشمش، از روش های سنتی جهت خشک کردن انگور استفاده می شود، مقادیر زیادی از این محصول دچار ضایعات می شود.

 

قیمت کشمش ضایعاتی، بسیار مناسب است و از طرفی کیفیت خوبی هم دارد، به همین جهت در برخی از کشورها مانند روسیه و عراق و دیگر کشورهای منطقه، خواهان دارد و ایران اقدام به صادرات این محصول به این کشورها می نماید. در خشک کردن همه ی انواع کشمش ها، ضایعات به وجود می آید. در انواع کشمش ضایعاتی که در بازار موجود است، می توان به کشمش تیزابی و کشمش طلایی اشاره نمود.

صادرات انواع کشمش ضایعاتی تاکستان

کاربرد انواع کشمش ضایعاتی تاکستان

کاربرد انواع کشمش ضایعاتی تاکستان کشمش ضایعاتی، کاربردهای زیادی دارد، به عنوان مثال در تهیه ی کیک و شکلات و شیرینی به وفور از این محصول استفاده می شود. کارخانه هایی که کار تولید کیک و شکلات را به صورت گسترده انجام می دهند، یکی از طرفداران این محصول که قیمت بسیار مناسبی هم دارد، می باشند. زیرا برای آن ها به صرفه نیست که در تولیدات خود از کشمش درجه ی یک استفاده نمایند.

 

از طرفی کشمش فواید زیادی برای بدن ما دارد. در رشد مو بسیار تاثیر گزار است. برخی برای درمان جوش های صورت خود از کشمش استفاده می کنند، از فشار خون جلوگیری می کند، در درمان یبوست و اسهال مانند شمشیر دو لبه عمل می کند، از ابتلا به قند خون و دیابت هم جلوگیری می نماید. در تهیه ی شیره ی کشمش، از کشمش ضایعاتی استفاده می شود. هم چنین الکل صنعتی را هم به وسیله ی کشمش درجه ی سه تولید می کنند، در بسیاری از موارد از این محصول به عنوان خوراک دام و طیور و زنبور عسل هم استفاده می شود.

قیمت روز کشمش ضایعاتی تاکستان

قیمت روز کشمش ضایعاتی تاکستان کشمش تاکستان، از جمله کشمش هایی است که دیرتر از بقیه ی نقاط کشور به بار می نشیند. بعد از برداشت کشمش، جلسه ای بین باغدار و کارخانه دار جهت تعیین قیمت این محصول برگزار می شود.در واقع می توان گفت که قیمت کشمش ضایعاتی، بعد از برداشت کامل آن تعیین می گردد.

 

اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید، این محصول را به صورت فله ای و از کارخانه دار تهیه نمایید.در خرید خود این نکته را هم مد نظر قرار دهید که خرید با گونی هزینه ی اضافی نخواهد داشت ولی در خرید با کارتن، هزینه ی جداگانه ای برای کارتن نیز می پردازید، بنابراین در خرید فله ای همیشه سعی کنید که با گونی خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما