قیمت کشمش پلویی ساناتاک

برای استعلام قیمت کشمش پلویی ساناتاک مشتری می‌ تواند به طور مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط مستقیم داشته و در صورت تایید، ثبت سفارش نماید تا بار در هر جایی از ایران که باشد برایش ارسال شود.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

کشمش پلویی

اگر قرار باشد یک محصول را نام ببریم که بیشترین میزان خرید و فروش و تولید را  نه تنها در کشورمان بلکه در سرتاسر دنیا به خود اختصاص بدهد کشمش پلویی نامیده می‌ شود این محصول در واقع بوجاری شده انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در کارخانه می‌ باشد که وقتی محصولات اشاره شده که به صورت فله‌ ای می‌ باشد و دارای دم و شاخه است برای شستشو و سورت به کارخانه آورده می‌ شود در انتهای کار تبدیل به کشمش پلویی می‌ شود اما اینکه این محصول چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد را در پایین ذکر می‌ کنیم.

به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بدون هسته و بدون دانه باشد و در خط تولید کارخانه سایز آن ۸ و ۹ میل سورت گردد کشمش پلویی می‌ گویند اگر بزرگتر از این سایز باشد به آن کشمش خوراکی می گویند و اگر کوچکتر از آن باشد به آن کشمش قنادی گفته می‌ شود و محصول اشاره شده در رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود بوده و در داخل کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

رنگ‌ های کشمش پلویی را که بیان کردیم به ترتیب کشمش طلایی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش پلویی آفتابی نامیده می‌ شوند که از بین این محصولات طلایی فقط برای صادرات، پلویی آفتابی فقط برای بازار داخل و تیزابی و خرمایی را می‌ توان هم برای بازار داخل استفاده نمود و هم جهت فروش در بازارهای صادراتی و اگر قرار باشد بهترین تولیدکننده این نوع محصولات را در کشورمان نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین را اشاره کنیم که کیفیت قابل ملاحظه‌ ای تولیدات آن دارد که این موضوع برمی‌ گردد به جنس خاک این منطقه و نوع انگور آن و حساسیت بیشتر باغداران و کارخانه‌ داران این شهر از ایران که باعث خروجی باکیفیتی می‌ شود. از دیگر تولیدکنندگان این نوع کشمش می‌ توان به ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان اشاره کرد.

کشمش پلویی

کشمش پلویی ساناتاک

یکی از برندهای موجود در بازار کشمش ایران برند ساناتاک می‌ باشد که در تاکستان استان قزوین فعالیت داشته و تقریبا از سال ۹۴ کار خود را به صورت حرفه‌ ای هم برای بازار داخل و هم جهت فروش در بازار صادراتی آغاز کرده است به صورت کلی این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد که دو تا از معروف‌ ترین آنها عبارتند از برند کشمش آراد و ساناتاک که هم برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و هم جهت فروش در بازارهای صادراتی.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

جنس تولیدی این مجموعه بسیار باکیفیت است و جالب آنکه قیمت بسیار رقابتی هم دارد این مجموعه با دارا بودن کادر اداری و فروش جوان سعی در جذب تاجران و شرکت‌ های بازرگانی داشته و جالب آنکه در زمان تحریم که خیلی از کارخانه‌ ها یا تعطیل شدند و یا رو به انجام کارهای دیگری نظیر دلالی کشمش یا ساخت و ساز آورده اند این مجموعه همچنان در بازار صادراتی و فروش در بازار داخل موفق بوده به گونه‌ ای که به بیش از ۱۰ کشور تاکنون صادرات کشمش را انجام داده است.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش پلویی طلایی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

همانطور که در بالا گفته شد از بین انواع محصول پلویی نمونه سرخ، کهربایی روشن و کهربایی تیره که به ترتیب پلویی آفتابی، تیزابی و خرمایی نامیده می‌ شود برای بازار داخل بسیار مناسبند. این محصولات بی دانه در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در بازار داخلی به فروش می‌ رسند و شماره تماس مدیر فروش این کارخانه را در صفحات این سایت قرار داده‌ ایم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت نمایید، نمونه فیزیکی دریافت کنید و در صورت رضایت از کیفیت و نرخ بار اقدام به ثبت سفارش فقط از طریق ایشان داشته باشید. جالب آنکه امکان خرید حضوری انواع کشمش چه به صورت کارتونی و چه به صورت فله‌ ای و کیسه‌ ای که برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد در این مجموعه برای تمامی مشتریان محفوظ است.

جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه در کنار مدیرعامل مجموعه ⇓

کشمش پلویی ساناتاک

قیمت کشمش پلویی ساناتاک

در حال حاضر که در اواخر مهر ۱۴۰۲ هستیم متاسفانه قیمت انواع کشمش پلویی رشد خیره کننده‌ ای داشته است و نبود نظارت از سمت بالادستی‌ ها و دلال بازی‌ های مختلف باعث گردیده به جای آنکه در اول فصل با کاهش قیمت مواجه شویم به گونه‌ ای شده که قیمت کشمش پلویی کهربایی روشن یا تیزابی که تا همین یک ماه پیش در بهترین کیفیت ممکن و دوبار سورت کردن هر کارتونی ۷۰۰ هزار تومان معامله میشد و جنس درجه یک آن ۶۵۰ هزار تومان، الان به ترتیب به نرخ یک میلیون تومان و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است که یک فاجعه می‌ باشد و باعث می‌ گردد خریداران ما و مراکز پخشی که با ما کار می‌ کنند با شنیدن قیمت‌ ها تعجب کنند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

قیمت کشمش پلویی سرخ یا آفتابی هم که تا یک ماه پیش هر کارتونی ۸۴۰ هزار تومان فاکتور میشد در حال حاضر به قیمت ۹۳۰ هزار تومان در هر کارتون رسیده است و با وجود تولید بیشتر کشمش آفتابی نسبت به فصل گذشته اما چون وقتی محصول تیزابی گران می‌ شود پلویی آفتابی هم به دنبال آن گران می‌ شود این اتفاق افتاده و معلوم نیست ته این داستان به کجا ختم می‌ شود.

کشمش خرمایی هم که تا یک ماه پیش در بهترین کیفیت ۶۵۰ هزار تومان معامله میشد در حال حاضر به ۸۸۰ هزار تومان رسیده است. تمام این اتفاقات مقصرش فقط و فقط دولت است و سیستم اقتصادی آن که بلد نیست نظارت کند بازرسی کند و با خاطیان برخورد کند این وسط یک سری دلال بیکار که فقط پول دارند اقدام به خرید فله کرده و در بازار شایعه می‌ کنند که فلان بار کمیاب است و به راحتی اقدام به فروش محصول خود به قیمتی بالاتر از ارزش خود می‌ کنند شاید سودی که برخی از این دلال‌ های بیکار در طول سال می‌ کنند ۵ کارخانه کشمش هم در طول سال این سود را نداشته باشد.

صادرات کشمش ساناتاک به مقصد کنیا ⇓

قیمت کشمش پلویی ساناتاک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما