مرکز فروش کشمش آفتابی بی هسته

کشمش آفتابی بی هسته به صورت خام یا در پخت و پز استفاده می شود. این انگورهای خشک بسیار کم کالری و در عین حال سرشار از فیبر هستند؛ بنابراین شیرینی و فیبر موجود در کشمش به شما در احساس سیری کمک کرده و می تواند باعث کاهش وزن شما گردد.

فروش کشمش آفتابی

ویژگی کشمش آفتابی بی هسته پلویی

ویژگی کشمش آفتابی بی هسته پلویی گاهی برخی بانوان در دستور پخت برخی از برنج ها مانند عدس پلو از کشمش پلویی استفاده می کنند. کشمش های پلویی باید طعم و کیفیت خوبی را دارا باشند تا دستپخت سرآشپز بهترین طعم خود را داشته باشد. کشمش های پلویی در واقع همان انگورهایی هستند که زیر آفتاب خشک شده اند که به انها کشمش آفتابی نیز می گویند.

 

کشمش های پلویی بی هسته به جهت نداشتن هسته و گوشتی بودن انگور خشک شده مناسب ترین کشمش برای استفاده در برنج می باشند.

 

کشمش های پلویی را در سه نوع معروف می شناسند:

۱-کشمش پلویی سبزه گوگردی

۲-کشمش پلویی تیزابی سبزه معمولی (انگوری که با تیزاب مخلوط می گردد و سپس با دود گوگرد خشک می شود.)

۳-کشمش بدون تیزاب پلویی

 

انگور بیدانه سیاه (مویز) بدون هسته به طور گسترده ای در تولید کشمش های پلویی بی هسته کاربرد دارد. کشمش آفتابی بی هسته حاوی ۷۲٪ قند از نظر وزن باشد که بیشتر آنها فروکتوز و گلوکز است. کشمش های پلویی همچنین حاوی حدود ۳٪ پروتئین و ۳٫۷٪ – ۶٫۸٪ فیبر هستند. کشمش های آفتابی سرشار از آنتی اکسیدان هستند اما نسبت به انگور تازه از ویتامین C کمتری برخوردارند.

 

داده های ارائه شده در جلسه علمی سالانهِ دانشکده قلب و عروق آمریکا در سال ۲۰۱۲ نشان می دهد که در بین افراد با فشارخون بالا مصرف روزانه کشمش ممکن است فشار خون را به طور قابل توجهی پایین بیاورد.

 

کمتر کسی پیدا می شود که از این میوه خشکِ غلیظ و مغذی که به طور طبیعی شیرین است در کوکی ها، کیک ها و مواد غذایی خود استفاده نکرده باشد. کشمش ها سرشار از آهن هستند؛ بنابراین می توانند به شما در درمان کم خونی کمک کنند. اگر درد مفاصل یا استخوان های ضعیفی دارید، کشمش راه حل مناسبی برای درمان دردهای شما خواهد بود. کشمش ها حاوی کلسیم هستند که باعث تقویت و تراکم استخوان ها می شود و همچنین به کاهش خطر آرتریت و نقرس کمک می کند.

قطب تولید کشمش آفتابی بی هسته

قطب تولید کشمش آفتابی بی هسته  بیشترین شهری که همواره یکه تاز تولید کشمش در سراسر ایران بوده است شهر ملایر و تاکستان است. ملایر با تولید انبوه کشمش های گوشتی و لذیذ همواره نه تنها در بازار داخلی بازار پر فروشی داشته است بلکه محصولات خود را به بازارهای خارجی نیز عرضه می کند.

 

کشمش آفتابی پلویی با خشک کردن اصولی انواع انگور برداشت شده تولید می شود. برای خشک شدن انگور، آب داخل انگور باید کاملاً از قسمت داخلی سلول هایی که در سطح انگور واقع هستند (محلی که قطرات آب تبخیر می شوند) تخلیه گردد. با این حال این فرایند انتشار آب بسیار دشوار است زیرا پوست انگور حاوی موم در کوتیکول آن است که از عبور آب جلوگیری می کند. علاوه بر این مکانیسم های فیزیکی و شیمیایی مستقر در لایه های بیرونی انگور برای جلوگیری از هدر رفتن آب سازگار شده اند.

 

بنابراین اگر در خشک شدن انگور اصول اولیه رعایت نشود و بیش از حد خشک شود طعم خود را از دست می دهد و اگر کمتر آب خود را از دست دهد در معرض فساد قرار می گیرد. تولید کشمش های مرغوب و درجه یک در مرکز تولید کشمش آفتابی بی هسته انجام می گیرد. برای آگاهی از جزئیات قیمت کشمش ها با کارشناسان فروش ما در این سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما