قیمت درب کارخانه کشمش تیزابی

مشتری در این سایت می تواند قیمت درب کارخانه برای محصول کشمش تیزابی را استعلام نموده و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت آن سفارش خود را به صورت جزئی و عمده ثبت نماید.

 

محصول تیزابی گوگردی ⇓

کارخانه کشمش تیزابی

تولید انواع کشمش تیزابی در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد در زمینه تولید انواع کشمش پلویی که در چهار رنگ مختلف فرآوری می شود فعالیت داشته و این محصولات را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌ رساند جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند.

 

دو رنگ از محصولات پلویی قهوه ای روشن و قهوه ای تیره می باشند که به ترتیب نام آنها کشمش تیزابی گوگردی و بدون گوگرد است که به نمونه بدون گوگرد کشمش خرمایی هم گفته می‌شود و در واقع پس از اینکه محصول تیزابی تولید شد دیگر به آن گوگرد نمی زنند، به همین جهت هم رنگ آن تیره است.

 

محصولات اشاره شده توسط باغدار و کشاورز تولید می شود اما گاهی اوقات میزان گوگردزنی به محصول، کم است که در کارخانه هم ممکن است عمل گوگردزنی انجام شود تا عیار رنگ محصول بالاتر رود. به صورت کلی مشتریان محصول تیزابی گوگردی دوست دارند که محصولی که خریداری می کنند درجه روشنی بالایی داشته باشد.

 

موضوع مهم بعدی این است که در حال حاضر که در اواخر اسفند ۱۴۰۰ هستیم، قیمت این محصولات از ابتدای فصل رشد بسیار زیادی کرد به گونه‌ ای که از نرخ ۲۸ هزار تومان در شهریورماه در حال حاضر به کیلویی ۴۲۰۰۰ تومان رسیده است که نشان از افزایش تقریباً ۵۰ درصدی دارد و با توجه به اینکه نرخ ارز از آن زمان تا به الان تغییری نکرده، این باعث می شود که میزان صادرات آن به شدت افت کند موضوعی که شاهد آن در حال حاضر هستیم.

محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

قیمت درب کارخانه کشمش

فروش درب کارخانه انواع کشمش

هر دو کشمش تیزابی اشاره شده در این مجموعه با کیفیت اعلا و به صورتی که دو بار و یک‌ بار عمل سورتینگ لیزر روی آن انجام می گیرد موجود بوده و مشتری می‌تواند آنها را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات و یا ۹ کیلویی برای بازار داخل خریداری نماید.

 

اگر خریدارتان کشورهای سطح بالایی هستند قطعاً به بار باکیفیت نیاز دارید و هر کس که در زمینه کشمش فعالیت داشته باشد به خوبی می‌داند که کشمش تاکستان بالاترین کیفیت در بین تولیدات تیزابی کشورمان را در اختیار دارد حال اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت پایین تر و طبیعتاً قیمتی ارزان تر هستید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار داده شده است می توانید استعلام قیمت به روز نمایید و هر گونه مشاوره‌ ای که در مورد صادرات پیش می آید بخواهید، ایشان برایتان انجام می دهند.

 

موضوع مهم دیگر این است که علاوه بر تولید و فروش مستقیم کشمش تیزابی که در بالا به آن عنوان شد ۰ تا ۱۰۰ صادرات را تا زمانی که بار به دست خریدارتان در هر کشوری که باشد برسد هم می‌توانید بر عهده این مجموعه گذاشته و مورد دیگر اینکه حتی می توانید با هماهنگی کردن با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش مجموعه کاری کنید که این محصولات در کارتون های مربوط به خودتان که برند و شماره تماس شما بر روی آن درج گردیده پر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما