صادرات کشمش تیزابی عمده

صادرات مستقیم کشمش تیزابی به صورت عمده در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که قصد تامین این محصولات را برای فروش در بازار بین المللی دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرند.

 

محصول تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی سوپر و درجه یک

کشمش تیزابی یکی از معروف ترین و البته پرحجم ترین میزان تولید یک کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و این محصول را که هم برای فروش در بازار داخلی بسیار کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن بسیار استفاده می کنند به صورت بی دانه و دانه دار در کشورمان تولید می کنند.

 

اما به صورت کلی اگر قصد صادر کردن کشمش تیزابی را دارید باید از نوع بی دانه یا بی هسته آن را خریداری کنید که دو منطقه در ایران هستند که بیشترین میزان حجم تولید آن را در قالب دو کیفیت متفاوت برای بازارهای متفاوت به خود اختصاص می‌ دهند که یکی تاکستان استان قزوین است و دیگری ملایر استان همدان.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت فرآوری و بسته بندی این محصول را دارد و تولیدات خود را در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک در اختیار داشته و در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات در انبار خود دپو می کنند.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی در ایران به دو دسته تقسیم می شود که یکی همان نمونه گوگردی است که رنگ قهوه ای روشن دارد و دیگری محصولی است که به آن گوگرد نمی زنند که دارای رنگی قهوه ای تیره خواهد بود و به آن خرمایی می گویند.

محصول تیزابی بدون گوگرد ⇓

صادرات عمده کشمش

صادرات مستقیم کشمش تیزابی

علاوه بر این که در این مجموعه تولید و فرآوری محصولات که در بالا به آن پرداخته شد انجام می گیرد بلکه با استخدام کارمندی تمامی پروسه‌ های صادرات مستقیم محصول اعم از استاندارد، بهداشت، گمرک، بارگیری و ترانزیت نیز تا زمانی که بار به دست خریدارتان می رسد هم انجام خواهد گرفت.

 

بر روی بسته بندی های این شرکت هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی و حتی آدرس دقیق کارخانه نیست تا شمای مشتری نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید، در ضمن امکان پر کردن محصولات در کارتون های مربوط به خودتان نیز وجود دارد که در این صورت کیلویی ۱۲۰۰ تومان از نرخ نهایی کشمش کم خواهد شد.

 

در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت خود که همان سوپر محسوب می‌شود جهت صادرات کیلویی ۴۳ هزار تومان و محصول درجه یک برای صادرات کیلویی ۴۱ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم در تمامی صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به روز با ایشان ارتباط گرفته و استعلام قیمت به روز نمایید و یا مشاوره در مورد صادرات آن را داشته باشید. در ضمن جهت اطمینان دادن به مشتری برای کیفیت بار هم اگر سفارش صادراتی باشد، به خریدار اجازه بازدید حضوری در خط تولید حین فرآوری داده خواهد شد، امکانی که تقریباً هیچ یک از کارخانه های ایران برایتان مهیا نخواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما