خرید عمده کشمش طلایی بناب

کشمش نوعی از انواع خشکبار می باشد که از فرآیند خشک کردن انگور رسیده، به دست می آید. به دلیل کشت انواع مختلف انگور در کشور، کشمش ها نیز انواع و اقسام مختلفی مثل، کشمش زرد، کشمش سبز قلمی، کشمش سلطانی تیزابی، کشمش فخری، کشمش قهوه ای، کشمش سیاه پلویی، کشمش طلایی و کشمش مویز دارد. کشمش دارای مواد مغذی فراوانی مانند ویتامین D, ویتامین A, ویتامین C, ویتامین B, پروتئین، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، کربوهیدرات ها، آهن و آنتی اکسیدان ها می باشد. کشمش طلایی بناب نیز یکی از انواع پرمصرف و مهم کشمش می باشد.

خرید عمده کشمش طلایی بناب

ویژگی بارز کشمش طلایی بناب

ویژگی بارز کشمش طلایی بناب

کشمش طلایی بناب، همانطور که گفته شد، نوعی از کشمش می باشد که طرفداران و مصرف کنندگان فراوانی در کشور دارد، خوشبختانه به دلیل کشت انبوه انگور در بناب، تولید کشمش نیز، در این شهر، سالانه در حجم بالایی، در مراکز معتبر تولید می شود.

 

از بارزترین ویژگی کشمش بناب، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مرغوبیت و کیفیت بالای محصول
  2. تازگی و چروک نبودن بیش از حد کشمش
  3. کشمش بناب خوش طعم بوده و میزان شیرینی طبیعی دارد.
  4. خوش رنگ بودن و شفافیت مناسب کشمش

 

کشمش طلایی بناب به دلیل اینکه از بهترین و مرغوب ترین نوع انگور تهیه می شود کیفیت بالایی داشته و به همین دلیل در بیشتر نقاط کشور، محصولی شناخته شده و پر مصرف می باشد. همچنین این محصول با روش های به روز و رعایت اصول اولیه و اصول بهداشتی، توسط تولیدکنندگان ماهر، تولید شده و به سراسر کشور فرستاده می شود.حتی بخشی از کشمش بناب نیز، به کشور های دیگر صادر می شود.

 

در شهر بناب کشمش را با روش ها و شیوه های مختلفی تولید می کنند، که از مهم ترین و متداول ترین آنها می توان به روش سایه خشک، روش آفتابی، روش آفتاب خشک و روش تیزابی و گوگردی اشاره کرد.

 

کشمش طلایی بناب خواص دارویی فراوانی نیز دارد که از مهم ترین این موارد می توان به، موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ به دلیل داشتن مقادیر بالای آهن، خاصیت خون‌سازی دارد.

۲٫ به خاطر دادا بودن کلسیم و ویتامین D، برای سلامت استخوان ها و جلوگیری از بروز پوکی استخوان مفید می باشد.

۳٫ وجود ویتامین C در کشمش طلایی، باعث تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می شود.

۴٫ موجب تنظیم فشار خون و قند خون می شود.

۵٫ به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، از بروز بیماری سرطان جلوگیری می کند.

 

البته این موارد تنها بخشی از فواید کشمش طلایی بناب، برای حفظ سلامتی بدن می باشد، به همین دلیل توصیه می کنیم برای بهره گیری از خواص این محصول، مصرف روزانه و به اندازه کشمش بناب را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

قیمت تولیدی کشمش طلایی بناب

قیمت تولیدی کشمش طلایی بناب

در مورد قیمت کشمش طلایی باید بگوییم که، متناسب با مرغوبیت و کیفیت و همچنین میزان تولید سالانه کشمش طلایی، متفاوت و متغییر بوده و به همین دلیل نمی توان قیمت دقیق و ثابتی برای آن، تایین کرد. اگر به دنبال خرید کشمش طلایی مرغوب با قیمت مناسب و  منصفانه می باشید، پیشنهاد می کنیم، از طریق این سایت اینترنتی و شماره تماس درج شده در این سایت، با ما در ارتباط باشید، تا محصولی با کیفیت، خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما