بازار فروش کشمش سلطانی فله

کشمش سلطانی یکی از بهترین کشمش ها در ایران است. بازار فروش کشمش به صورت فله بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر می باشد. کشمش در بین تنقلات ارزش غذایی بالایی دارد.

بازار فروش کشمش سلطانی فله

آشنایی با خصوصیات کشمش سلطانی

آشنایی با خصوصیات کشمش سلطانی کشمش از خشک شده ی انگور به دست می آید که بسته به نوع خشک کردن به آن اسم و ماهیت می دهند. جز خوشمزه ترین خشکبار و تنقلات آجیلی می باشد که طرفداران زیادی دارد.

کشمش با قند و چربی کمی که دارد برای افراد سالمند بی ضرر و در عین حال بسیار مقوی و برای تقویت حافظه مثبت است. برای خانوم های باردار که به رشد جنین خود اهمیت می دهند بسیار مفید است و باعث جذب ویتامین D می شود.

و همچنین برای زنان که به یائسگی رسیده اند بسیار عالی می باشد تا از پوکی استخوان جلوگیری کند.

انواع مختلفی از کشمش در ایران موجود می باشد اعم از کشمش آفتابی، کشمش دودی یا گوگردی، سایه خشک و تیزابی می‌باشد.

یکی از خصوصیات کشمش سلطانی ریز بودن آن و ارزش بالای غذایی آن است که معمولا برای برنج استفاده می شود.

تا چندین سال قبل کشمش تیزابی سلطانی از تاکستان خریداری می شده که با فناوری های جدید و فوق تخصصی توانستیم تولید کشمش سلطانی را در کشور رونق دهیم تا آنجا که موفق به صادرات آن به کشور‌ های دیگری شده ایم.

تا به امروز یکی از معروف ترین و مرغوب ترین صادر کننده کشمش در جهان کشور ما می باشد که آوازه آن به سر تا سر جهان رسیده است.

تولید کنندگان کشمش سلطانی فله

تولید کنندگان کشمش سلطانی فله ما امروزه توانسته ایم با ارسال رایگان مقداری از کشمش به خریداران و متقاضیان رضایت آن ها را از نظر طعم و کیفیتِ مرغوب کشمش جلب کنیم و سپس بعد از تأیید آن ها به صورت کیلویی و فله برای آن ها ارسال کنیم.

خرید کیلویی و فله و عمده کشمش بسیار مقرون به صرفه تر از بسته بندی می باشد و حمل و نقل و جابجایی راحتی تری دارد.

شما متقاضیان داخلی و خارجی کشور می توانید با مراجعه به سایت معتبر ما به صورت غیر حضوری خرید انجام دهید و فقط کافیست که آدرس فروشگاه و اطلاعات کشمش مد نظر خود را بدهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

از خواص بی نظیر کشمش برای شما بسیار گفته ایم و شما می توانید از این به بعد با اشتیاق بیشتری آن را در وعده ی غذایی خود جا دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

با خرید خشکبار داخلی دست سود جویان و متقلبین را از کشور قطع کنید تا اقتصاد کشور در صادرات را بالا ببریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما