تولید کشمش تیزابی اعلا

تولید و فروش مستقیم کشمش تیزابی با کیفیت اعلا در این شرکت انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید بدون واسطه از کارخانه هستند می توانند در این مرکز نیازشان را با قیمت مناسب تر از سایر کارخانه هایی که کیفیت مشابه این محصول را تولید می کنند تامین نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش تیزابی گوگردی

کشمش تیزابی اعلا

تولید کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی یکی از بهترین محصولات کشورمان در زمینه فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات می‌باشد که مشتریان این محصولات می توانند آن را برای مدت زمان طولانی در انبار دپو کنند که به خاطر استفاده از مایع تیزاب در آن می‌باشد که حتی مشتریان صادراتی گاهی اوقات آن را تا ۲ سال در سردخانه نگهداری می کنند.

 

در آن طرف مرزها به این محصول تامسون بی دانه هم گفته می‌شود که در واقع به نام انگوری که محصول از آن بدست می آید برمی‌گردد و در کشورمان با نام سبزه هم آن را می شناسند که تقریباً تمام مناطق تولیدکننده انگور این محصول را نیز تولید می کنند، چرا که با افزایش نرخ ارز که در کشور ما امری طبیعی است و در حقیقت همان بی ارزش شدن پول کشورمان، می توان آن را با قیمت بالاتری فروخت.

 

اما اگر قرار باشد مهمترین تولید کننده های آن را نام ببریم باید به منطقه ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین اشاره کنیم که منطقه تاکستان باری باکیفیت تر و البته گران تر را در اختیار داشته و اگر به دنبال کیفیتی بالاتر است قطعاً باید تولیدات این منطقه را در نظر داشته باشید.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی ممکن است هم دانه دار آن موجود باشد و هم بی دانه آن اما به صورت کلی چه برای فروش در بازار داخلی و چه امر صادرات مشتریان بی دانه یا بی هسته بسیار بیشتر از نمونه هسته دار هستند.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی)

تولید کشمش اعلا

فروش کشمش نیزابی درجه یک

این شرکت هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه هم جهت فرآوری و بسته بندی استفاده می کنند که کشمش تیزابی چه به صورت گوگرد خورده و هم به صورت بدون گوگرد که به آن کشمش خرمایی گفته می‌شوند با بهترین کیفیت آماده شده و در کارتون های ۹ کیلویی برای فروش در بازار داخل و ۱۰ کیلویی جهت صادرات، بسته بندی آنها انجام می گیرد.

 

در حال حاضر یعنی در اواخر مرداد ۱۴۰۰ کشمش تیزابی برای صادرات کیلویی ۲۹۵۰۰ تومان و برای فروش در بازار داخلی که از کارتونهای هشت و نیم کیلو خالص استفاده میشود ۲۵۰ هزار تومان برای مشتری فاکتور می گردد.

 

برای شروع سال جدید یعنی حدود ۵۰ روز دیگر که محصول جدید بازار می آید مشخص نیست که قیمت بالاتر از این باشد یا پایین تر از این، اما چیزی که مشخص است این است که هزینه های تولید بسیار بالا رفته و با قیمت های اشاره شده دیگر برای باغدار و کشاورز نمی صرفد که محصول را با آن قیمت به فروش برساند.

 

احتمال افزایش قیمت برای شروع فصل جدید برای تمامی کشمش های موجود در بازار ایران وجود دارد، پس خود را باید برای این موضوع آماده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما