فروش کشمش بسته بندی کارتونی

فروش انواع کشمش بسته بندی کارتونی در این مرکز درب کارخانه انجام می گیرد و مشتری اگر به دنبال تهیه این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی است باید با مدیر فروش کارخانه مجموعه آراد ارتباط تلفنی بگیرد.

فروش کشمش کارتونی

تولید کشمش در کارخانه

یکی از مواردی که نیاز است خریدار و مشتری بداند این است که کارخانه کشمش صفر تا صد تولید کشمش را برعهده ندارد بلکه ماده اولیه آن یعنی خود کشمش که به صورت فله و در کیسه و گونی است از باغدار و کشاورز خریداری می کند و در مرکز تولیدی خود، کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهد.

 

موضوع از این جهت حائز اهمیت است چون وقتی قیمت انواع کشمش مانند زمانی که در آن قرار داریم یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰، طی دو ماهی که از شروع فصل می‌گذرد چند بار گران شده است مشتریان فکر می‌ کنند که کارخانه این کار را انجام داده، در صورتی که ماده اولیه آن گران شده که طبیعتاً باعث افزایش قیمت خروجی محصول در کارخانه هم خواهد شد.

 

وقتی در شهریور ماه انواع انگور توسط باغدار چیده شد تصمیم می‌گیرد که آن را قصد دارد به چه صورتی تبدیل به کشمش کند که یا آفتاب خشک یا سایه خشک یا آغشته شدن به مایع تیزاب و یا به صورت مکانیزه و صنعتی این کار صورت می گیرد.

 

در این هنگام می تواند یا در انبار خود محصول را ذخیره کند و یا آنکه برای فروش در همان ابتدای فصل به کارخانه بیاورد و آن را به فروش برساند. حال مجموعه تولیدی کارهای فرآوری روی کشمش انجام داده و کشمش بسته بندی شده کارتونی را که برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است به فروش می رساند.

نمونه ای از کشمش فرآوری شده کارتونی ⇓

فروش کشمش بسته بندی

فروش کشمش کارتونی و کیسه ای

در این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه کشمش کارتونی درب کارخانه به فروش می‌ رسد امکان فروش کشمش فله هم که یا به صورت آفتاب خشک و یا سایه خشک می باشد وجود دارد که بسته بندی آنها به صورت کیسه ای و در گونی خواهد بود و وزنی معادل ۲۰ تا ۴۰ کیلو دارد.

 

در تاکستان قزوین و ملایر همدان به عنوان تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش عل الخصوص پلویی در ایران بسته بندی کشمش ها به صورت کارتونی است که برای صادرات از ۱۰ کیلو خالص استفاده می‌کنند و ۵ لایه است و برای بازار داخل از ۹ کیلویی استفاده می کنند که هشت و نیم کیلو کشمش درون آن قرار گرفته است.

 

از آنجا که مشتریان دوست دارند به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره شوند شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات مختلف این سایت قرار گرفته است تا شما بتوانید با ایشان ارتباط گرفته و  به روز استعلام‌ قیمت نمایید و در صورت تایید نرخ یا خرید درب کارخانه انجام دهید و یا اینکه سفارش غیر حضوری را ثبت کنید تا بار برایتان درب انبار شما ارسال گردد.

 

اگر به دنبال خرید کشمش بسته بندی سلفونی هستید این مورد به شما عنوان می گردد که درصد بسیار کمی از کارخانه های کشمش در ایران محصول را درون سلفون بسته بندی می کنند چون متاسفانه به خاطر عدم بازاریابی مناسب در کشورهای همجوار باعث شده فروش محصول کارتونی به صرفه تر باشد تا بسته بندی سلفونی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما