شرکت بسته بندی بهترین کشمش ایران

شما در این مرکز می توانید به صورت مستقیم از شرکت فرآوری و بسته بندی بهترین تولیدکننده کشمش در ایران که همان تاکستان استان قزوین است خرید مستقیم و بدون واسطه داشته باشید. این محصولات از تولید به مصرف به دستتان خواهد رسید بدون اضافه شدن دلال.

شرکت بسته بندی کشمش

کارخانه و شرکت های بسته بندی کشمش

خیلی از اشخاصی که در زمینه انواع کشمش فعالیت می کنند دقیقاً نمی دانند که شرکت ها و کارخانه های بسته بندی کشمش در ایران، کشمش ابتدایی را تولید نمی کنند بلکه آنرا از باغدار و کشاورز خریداری کرده و در کارخانه کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی را انجام می دهند.

 

به این صورت که انگور وقتی در اواسط شهریورماه چیده شد توسط باغدار تبدیل به کشمش می شود حال این تشخیص کشاورز است که این محصول را چگونه تولید کند در سایه، در آفتاب و یا به وسیله تیزاب در آفتاب روش هایی هست که می‌تواند این کار را انجام دهد.

 

البته در برخی از کشورهای پیشرفته که انواع کشمش را تولید می کنند ۰ تا ۱۰۰ تولید این محصول را خود مجموعه انجام می دهد به این صورت که دولت در اختیار این مراکز زمین هایی در وسعت بالا داده و با گماردن کشاورز و باغدار، کشمش تولید می گردد به این صورت نظارت ۱۰۰ درصدی مجموعه تولیدی بر روی این محصول وجود داشته و باعث می‌شود کیفیت تولیدی با خواسته کارخانه دار یکی باشد.

 

شرکت بسته بندی کشمش آراد نیز در تاکستان استان قزوین کارخانه این محصول را در اختیار داشته و انواع کشمش نظیر کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی که به آن انگوری هم می‌گویند و انواع مویز و کشمش به صورت فله ای را در دستور کار تولید دارد.

کشمش بسته بندی ایران

خرید از شرکت بسته بندی کشمش

برای خرید کشمش از شرکت بسته بندی دو حالت وجود دارد اگر این محصولات را در حجم بالا می خواهید قطعاً باید از کارخانه تولید این محصولات خرید آنها را انجام دهید ولی اگر برای مرکز پخش یا فروشگاههای زنجیره ای و سوپرمارکت ها بخواهید شرکت‌ های واسطه ای نظیر برتر و گلستان هم در کشورمان هستند که بار را از کارخانه دار خریداری کرده و در بسته بندی های سلفونی خود آن ها را پر و در بازار عرضه می کنند.

 

اگر برای بازار داخلی این محصولات را بخواهید لازم به ذکر است که کارتون هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده ۹ کیلویی بوده که ۸.۵ کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است اما برای صادرات از کارتون های ۱۰ کیلویی استفاده می گردد که گاهی اوقات نیاز است که این کارتونها ۵ کیلویی باشد که این کار نیز امکان انجام آن وجود دارد.

 

اما برای صادرات این مورد را در نظر داشته باشید کشمش صادراتی در این مرکز با بهترین گرید و کیفیت ممکن آماده می‌گردد چرا که از تولیدات تاکستان قزوین و ملکان آذربایجان شرقی است و مشتریان این مجموعه به دنبال خرید محصول مرغوب هستند ولی اگر به دنبال جنس ارزان و در عین حال کیفیت پایین هستید کشمش ملایر به شما توصیه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما