عرضه کننده انبوه کشمش پلویی عمده

تولید و عرضه کننده انبوه کشمش پلویی به صورت عمده و جزئی در این سایت حضور داشته و مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به استعلام قیمت روز و یا ثبت سفارش اقدام نماید.

 

محصول پلویی آفتابی برای بازار داخلی ⇓

عرضه کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی

اگر در زمینه کشمش فعالیت داشته باشید به خوبی می دانید که یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌شود کشمش پلویی نام دارد که این محصول مختص مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است.

 

کشمش پلویی بر چهار نوع مختلف می باشد که هر چهار نوع در واقع چهار رنگ متفاوت دارند اما انگوری که از آن این محصولات تولید می‌شود همگی انگور بی دانه هستند و چون شیوه های فرآوری و تولید آنها با هم فرق دارد باعث گردیده ۴ نوع کشمش متفاوت تولید شود.

 

جالب آنکه هر کدام از این محصولات بازار هدف مخصوص به خود را دارد چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل. به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که رنگی قرمز و سرخ دارد مناسب برای بازار داخل و استانهای شمالی کشور و همچنین استان البرز و تهران می‌ باشد، از طرفی کشمش پلویی زرد که رنگ طلایی دارد مناسب برای صادرات بوده و برای کشورهای عربی بسیار محصول مناسبی است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه هم در آن فعالیت تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد هر چهار نوع کشمشی که در بالا به آن اشاره شد را تولید کرده و برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی و برای صادرات در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می کند.

محصول پلویی تیزابی مناسب برای داخل و امر صادرات ⇓

عرضه کننده کشمش پلویی

عرضه عمده و جزئی کشمش

این مجموعه روزانه امکان تولید حدود ۶ تن بار درجه یک را داشته و مشتریان می توانند هم به صورت حضوری درب کارخانه و هم به صورت غیر حضوری با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارششان را ثبت و منتظر دریافت محصول در شهر و یا انبار خود باشند.

 

لازم به ذکر است از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که حدود پنج ماه می گذرد و به خصوص در اوایل کار آنقدر قیمت انواع کشمش رشد عجیب و غریب داشته که باعث گردیده حدود دو ماه گذشته بازار به شدت رکود داشته باشد و قیمت ها هم دائماً در حال کاهش.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی تیزابی در شهریور ۱۴۰۰ هر کارتون ۹ کیلویی در بالاترین کیفیت خود ۲۴۵ هزار تومان فاکتور می شد و در آذر ماه به ۴۱۰ هزار تومان رسیده بود اما در حال حاضر هر کارتون ۳۷۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

 

این موضوع را هم در نظر داشته باشید با وجود این که شما در این مجموعه با یک کارخانه کشمش وارد مذاکره می شوید و بر عکس تمامی کارخانه های ایران که زیر تناژ بار نمی فروشند اما در این مجموعه می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتون هم با همان قیمت عمده داشته باشید، به نوعی این همان خرید جزئی محسوب می شود و برای کسانی که قصد شروع کار را دارند بسیار می‌تواند مناسب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما