صادرات کشمش طلایی بسته بندی

تولید و صادرات کشمش طلایی بسته بندی شده کارتونی در این مجموعه که زیر نظر کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین فعالیت می کند آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم این محصولات را از کارخانه دارند می توانند با مدیر فروش آن ارتباط بگیرند.

 

محصول طلایی این مجموعه به صورت بارگاهی ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی برای صادرات

کشمش طلایی یا کشمش پلویی زرد از بهترین محصولات تولیدی در کشورمان می باشد که برای صادرات بسیار مناسب بوده و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از مهمترین مشتریان آن محسوب می گردند که این نوع کشمش برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد نه برای فروش در بازار داخل.

 

موضوع دیگر این است که ما دو نوع کشمش طلایی در کشورمان داریم که یکی قلمی و کشیده است که از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که در مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید خواهد شد.

 

جالب آنکه محصول گرد و بیضی شکل که به آن پلویی هم گفته می‌شود هم به دو نوع تولید می گردد که این روش ها باعث تولید کیفیت های متفاوتی از این محصول شده که طبیعتاً قیمتهای متفاوتی هم برایش رقم خواهد خورد.

 

نوع اول تولید این محصول به این صورت است که وقتی انگور پس از آغشته شدن‌ به مایع تیزاب تبدیل به کشمش شد آن را در درون سبد ریخته و به اطراف آن گوگرد می زنند که در این صورت کیفیت خوبی از آن در نخواهد آمد و در ملایر استان همدان به این صورت محصول را تولید می‌ کنند و دیگر زمانی است که انگور را از بارگاه آویزان می کنند، در واقع داربست های بسیار بزرگی هستند که به انگور آویزان شده گوگرد می زنند و در این صورت محصول خوشرنگ تری تولید خواهد شد و در سایر مناطق تولیدی که در بالا به آن پرداختیم (به غیر از ملایر) محصول اشاره شده را به این صورت تولید می کنند.

محصول طلایی ملایر که کیفیت و رنگ مناسبی ندارد. ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

صادرات مستقیم کشمش از کارخانه

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و کشمش طلایی را به صورت بارگاهی آماده کرده که این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و مناسب برای کشورهای سخت گیر در زمینه واردات محصولات کشاورزی می باشد.

 

از طرفی صادرات مستقیم و از درب کارخانه این محصولات را نیز خود انجام می دهد یعنی شما می توانید پس از ثبت سفارش کشمش طلایی توسط مدیر فروش مجموعه تمامی پروسه های صادرات اعم از بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را بر عهده این شرکت گذاشته تا آنها تمامی کارها را تا زمانی که به درب انبار خریدارتان برسد انجام دهند.

 

لازم به ذکر است قیمت محصول اشاره شده به صورت بارگاهی و با بالاترین کیفیت ممکن در اوایل فروردین ۱۴۰۱ کیلویی ۶۷ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌شود که اگر آن را با کیفیت ملایر که ضعیف تر خواهد بود، بخواهید کیلویی ۵۷ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

مشتری بهتر است این مورد را بداند که می توانند با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود که کشمش ها درون کارتون مربوط به شما که راه های ارتباطی و برند شما بر روی آن درج گردیده پر شود که در این صورت از نرخ نهایی محصول کیلویی ۱۲۰۰ تومان کسر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما