صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی

تولید و صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی در این مرکز به صورت مستقیم و از تولید به مصرف انجام می شود و تاجرانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند این شرایط برایشان در این مرکز مهیا خواهد بود.

 

محصول زرد طلایی بارگاهی که در این مجموعه تولید می شود. ⇓

صادرات کشمش زرد

تولید کشمش زرد طلایی

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان تولید می شود کشمش زرد طلایی نامیده می‌ شود که این محصول بر دو قسم در ایران موجود است که یکی قلمی و کشیده است و مربوط به استان خراسان رضوی در شهرهایی مانند کاشمر و خلیل‌ آباد بوده و دیگری گرد و بیضی شکل است که مربوط به مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

هر دو محصول بیشتر از آنکه جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار گیرد جهت صادرات از آن استفاده می کنند و بیشتر مشتریان آن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشند که البته نگرانی هم از بابت تامین آن در طول یک فصل وجود ندارد چرا که میزان تولید آنها بسیار بالاست.

 

اما صحبت این مقاله در مورد نوعی از کشمش زرد طلایی است که گرد و بیضی شکل بوده و آن به صورت بی دانه و بی هسته است و سایز آن در کارخانه بر روی ۹ و ۱۰ میل درجه بندی می گردد که دارای دو کیفیت متفاوت در کشورمان است و هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند.

 

یکی از این نوع محصول زمانی است که وقتی انگور تبدیل به کشمش شد آن را در درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می زنند تا رنگ آن طلایی گردد در صورتی که در این روش تلفیقی از رنگ‌ های مختلف در آن پدید خواهد آمد و یکنواخت نخواهد بود و دیگری زمانیست که محصول را از بارگاه آویزان کرده و سپس به آن گوگرد می زنند که در این صورت یکنواختی رنگ زرد در آن بسیار بیشتر است و کیفیت آن نیز بسیار بالاتر خواهد رفت که در اینصورت مشتریانی که به دنبال خرید محصول با کیفیت و سوپر هستند از این نوع محصول خریداری خواهند کرد.

محصول زرد طلایی ملایر که کیفیتی متوسط دارد. ⇓

صادرات کشمش طلایی

صادرات مستقیم کشمش به مالزی

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه کار فرآوری انواع کشمش در کارخانه را انجام می دهد بلکه امکان فروش و صادرات مستقیم آنها را تا زمانی که بار به دست مشتری برسد هم خواهد داشت.

 

علاوه بر کشمش زرد طلایی که در بالا به آن پرداخته شد و نمونه گرد و بیضی شکل آن در این مجموعه تولید می شود این موضوع را هم در نظر داشته باشید که از هر دو کیفیتی که در بالا به آن توضیح داده شد در این مجموعه امکان تهیه آن وجود دارد، محصولاتی که هر کدام بازارهای هدف مخصوص به خود را دارند.

 

در حال حاضر کشمش زرد طلایی با بالاترین کیفیت ممکن که اصطلاحاً به آن سوپر گفته می‌شود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص، کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که اگر به دنبال خرید جنسی با کیفیتی پایین تر هستید کیلویی ۵۹۰۰۰ تومان فاکتور می‌ شود.

 

موضوع مهم دیگری که می ماند این است که علاوه بر بسته بندی محصولات صادراتی در کارتون ۱۰ کیلویی امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد که این بنا به سفارش مشتری انجام خواهد گرفت و البته امکان پر کردن محصولات اشاره شده در کارتون هایی که بر روی آنها راه های ارتباطی و برند شما در آن درج گردیده هم وجود دارد که جهت دریافت اطلاعات بیشتر شما باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما